728 x 90

جنون گاوی خامنه‌ای علیه مجاهدین

خامنه‌ای ولی فقیه ارتجاع
خامنه‌ای ولی فقیه ارتجاع

خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع روز ۲۸اردیبهشت در دیداری شتاب‌زده با دانشجویان بسیجی از روی آوردن جوانان به مجاهدین ابراز وحشت کرد و به مزدوران هشدار داد که همه باید مراقب باشند.
خامنه‌ای افزود: «در ابتدای پیروزی انقلاب برخی جوانان مسلمان که دارای مبانی معرفتی قوی نبودند، جذب گروه‌های التقاطی شدند، همه باید مراقب باشند که به سربازگیری دشمن از جامعهٔ جوان کشور کمک نشود».
خامنه‌ای در تنگنای بحران سرنگونی بار دیگر چارهٔ کار رژیم را روی کار آمدن دولت حزب‌اللهی دانست و گفت: «مکرر گفته‌ام که به‌«دولت جوان و حزب‌اللهی» معتقد و امیدوارم، معنای دولت جوان و حزب‌اللهی یک دولت پای کار، آماده و با نشاط است که علاج مشکلات است».

خامنه‌ای ۲۸اردیبهشت:

«ما در اوایل انقلاب جوانهایی را داشتیم که اینها مردمان مسلمانی بودند و برای اسلام وارد میدان شده بودند امّا چون مبانی معرفتی‌شان ضعیف بود، پایه‌های معرفتی‌شان محکم نبود ــ حالا به هر دلیلی محکم نبود ــ اینها جذب گروه‌های التقاطی شدند و از یک جوان مؤمن سالم اسلام‌طلب و مؤمن تبدیل شدند به کسانی که بر روی هم‌میهن خودشان اسلحه کشیدند، جوان را، پیر را، کاسب بازاری را هدف قرار دادند و آماج حمله‌ٔ خودشان قرار دادند و آن فجایع را، آن جنایات را به‌وجود آوردند؛ به‌خاطر ضعف مبانی معرفتی جذب آن گروه‌های ناسالم شدند و به این راه‌ها کشانده شدند؛ آخر هم سر از زیر پرچم صدّام درآوردند».

ترس شدید ولی‌فقیه از قیام: نگذارید اعتراض شما اعتراض به نظام تلقی بشود

«نگذارید این مطالبه‌ٔ شما و اعتراض شما اعتراض به نظام اسلامی تلقّی بشه؛ این مهمه؛ دشمن منتظر اینه. گاهی اوقات شما ممکن است شما فرض کنید به مسأله‌ٔ بورس -من باب مثال- اعتراض دارید یا مثلاً به مسأله‌ٔ پراید اعتراض دارید، اعتراض را ذکر می‌کنید؛ [امّا] دشمن از نحوه‌ٔ اعتراض شما اعتراض به نظام را تلقّی می‌کند یا القا می‌کند که این اعتراض به نظام بود؛ این را نگذارید؛ این را جدّاً مانع بشوید و نگذارید که دشمن چنین فرصتی پیدا کند که از مطالبه‌ٔ شما، از اعتراض شما یک چنین تلقّی‌ای به دست بیاورد یا چنین تلقّی‌ای را بتواند به مخاطب القا کند.

پرچم مطالبه گری را اگر شما در دست داشته باشید این خوب است اگر شما این پرچم را زمین گذاشتید کسانی ممکن است این پرچم را بردارند که هدف شان رفع مشکلات مردم نیست هدفشان معارضه و مبارزه با اسلام و با جمهوری اسلامی و با نظام اسلامی ست این را نگذارید».

مسئولان می‌گویند وقتی می‌رویم دانشگاه هدف این جوانهایی که آنجا جمع می‌شوند فهمیدن مسایل نیست تخریب کردن است .

«بله، بنده هم مکرّر به مسئولان توصیه کرده‌ام که بروند با دانشگاهها صحبت کنند، توجیه کنند، حرف بزنند؛ عقیده‌ٔ من هم همین است منتها آنها در جواب می‌گویند که وقتی ما می‌رویم، هدف این جوانهایی که آنجا جمع می‌شوند، فهمیدن مسائل و روشن شدن مسائل نیست، هدفشان تخریب کردن است؛ به‌خاطر همین نمی‌آیند. من خواهش می‌کنم که فضای گفتگو را مسدود نکنید؛ یعنی وقتی که بحث تخریب و اهانت و بدگویی و اینها پیش آمد، طبعاً فضای گفتگو مسدود می‌شود؛ نگذارید که این جوری بشود. مستدل و با منطق صحبت بکنید».

دولت جوان و حزب‌اللهی

«من البته هم‌چنان هم‌چنان که سال گذشته هم تأکید کردم و مکرّر هم گفته‌ام- به دولت جوان و حزب‌اللهی معتقدم و به آن امیدوارم و البتّه دولت جوان صرفاً به‌معنای این نیست که باید یک رئیس دولت جوانی، آن هم جوان به‌معنای مثلا ۳۲ساله من باب مثال داشته باشد نه دولت جوان یک دولت سر پا و بانشاط و آماده‌ای که در سنینی باشد که بتواند تلاش کند و کار بکند و خسته و از کارافتاده نباشد؛ منظور این است. بعضی‌ها تا سنین بالا هم به یک معنا جوانند؛ حالا همین شهید عزیزی که شما از او اسم بردید، و بنده شب و روز به یاد او هستم- شهید سلیمانی، شصت و چند سال سنّش بود، ایشان که خیلی جوان نبود؛ اگر دَه سال دیگر هم زنده می‌ماند و بنده زنده می‌ماندم و بنا بود که من مشخّص بکنم، او را در همین جا نگه می‌داشتم، یعنی کنار نمی‌گذاشتم او را جوان هم نبود. بنابراین بعضی اوقات میشه افرادی که در سنین جوانی هم نیستند، کارهای جوانانه‌ٔ خوبی را می‌توانند انجام بدهند. به‌هرحال من دولت جوان جوان حزب‌اللهی جوان مؤمن به‌نظر من علاج مشکلات کشور هست، و می‌تواند کشور را از راههای دشوار عبور بدهد».

یارگیری کنید، حذف نکنید البته منظورم جذب منافق نیست

«جبهه‌ٔ انقلاب را گسترش بدهید، یارگیری کنید؛ حذف نکنید؛ صرف اختلاف سلیقه و اختلاف‌نظر درباره‌ٔ فلان مسأله موجب طرد نشود. بعضی هستند که به اسلام و انقلاب و نظام اسلامی و به خیلی از خصوصیاتی که شما به آن اهمّیت می‌دهید معتقدند، در فلان مسأله‌ٔ خاص با شما موافق نیستند؛ این نباید موجب بشود که شما او را طرد کنید، از دایره‌ٔ انقلابی‌گری خارج بدانید. هر چه می‌توانید جبهه‌ٔ انقلاب را گسترش بدهید، جذب کنید؛ البتّه منظورم جذب منافق نیست، جذب آدم بی‌اعتقاد نیست؛ جذب آدم معتقدی است که با شما اختلاف سلیقه دارد.

هیچ توصیه نمی‌کنم من با کسی که مبانی انقلاب را قبول ندارد و ایجاد تردید در این مبانی می‌کند و دشمن را تزئین می‌کند و راه غلط را در مقابل پای ما می‌گذارد، با مماشات رفتارکنیم؛ نخیر، آنجا با صراحت رفتار کنید».

سرانجام: توجّه و مراقبت به سربازگیری دشمن از جامعهٔ جوان کشور

ولی‌فقیه ارتجاع پس از موج دستگیریهای دانشجویان ممتاز و جوانان شورشگر گفت:

«همه به این توجّه داشته باشند که آنها هم روی جوان ما کار می‌کنند، آنها هم سعی می‌کنند که از جوان ما سوء‌استفاده کنند، آنها همه این را دنبال می‌کنند و برای این برنامه‌ریزی می‌کنند برنامه‌ریزی می‌کنند؛ یک جاهایی به عواملی در داخل کشور احتیاج دارند، روی جوان داخل کشور کار می‌کنند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ff3ca398-2201-402c-9340-41d0648cc4cb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات