728 x 90

جنایت پاسداران و وزرات اطلاعات آخوندها شلیک و قتل وحشیانه دو جوان کرد در پیرانشهر

 قتل وحشیانه دو جوان کرد در پیرانشهر
قتل وحشیانه دو جوان کرد در پیرانشهر

روز چهارشنبه۶ اسفند پاسداران قرارگاه ضدحمزه و مأموران اطلاعاتی رژیم در پیرانشهر یک خودرو را به رگبار بستند که در اثر آن دو سرنشین آن‌که برادر بودند جان باختند.

عبدالله و عثمان نادری هنگامی که با یک وانت پیکان در جاده روستای شین‌آباد به زیدان در حال تردد بودند توسط نیروهای وزارت اطلاعات و پاسداران قرارگاه ضدحمزه در ارومیه به رگبار بسته شدند.

به گفته شاهدان، مأموران جنایتکار رژیم فرصت توقف به خودرو را ندادند و به سمت خودرو شلیک کردند.

ساعاتی پس از این جنایت، خانواده‌ها و شماری از مردم این منطقه در مقابل اداره اطلاعات رژیم در پیرانشهر تجمع کردند و به این جنایت اعتراض کردند. مأموران اطلاعات پدر و مادر جان‌باختگان را که در این تجمع حضور داشتند را نیز دستگیر کرد. (سازمان حقوق‌بشری هه نگاوکردی ۷ اسفند)

وزارت اطلاعات رژیم آخوندی روز چهارشنبه با صدور اطلاعیه‌یی درباره این جنایت اعلام کرد: با همکاری اداره اطلاعات آذربایجان غربی و قرارگاه حمزه سپاه پاسداران خنثی شدن اقدام تروریستی یک تیم دو نفره که به‌دنبال ترور بودند تحت رصد قرار گرفت که به‌دنبال آن افراد این تیم کشته شدند. آنها قصد انجام عملیات در پیرانشهر را داشتند و از آنها دو قبضه اسلحه کلاشینکف و نارنجک جنگی و مهمات به دست آمده است. (خبرگزاری خبرآنلاین ۶ اسفند)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bb1933c9-0a37-4f39-b7df-d2f39360aa6a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات