728 x 90

جنایت فتوای ممنوعیت ورود واکسن و ماله‌کشی روزنامه‌های باند خامنه‌ای

خامنه‌ای ولی فقیه ارتجاع
خامنه‌ای ولی فقیه ارتجاع

به‌دنبال فتوای جنایتکارانه خامنه‌ای؛ ولی‌فقیه ارتجاع مبنی بر ممنوعیت ورود واکسن کرونا و گسترش فاجعه‌بار آمار فوتیها در سرتاسر میهن؛ روزنامه‌های باند غالب هر کدام به نوعی در تلاش برای ماله‌کشی این جنایت و در بردن خامنه‌ای از نوک تیز نفرت عمومی به‌خاطر این جنایت هستند. جنایتی که تاکنون بر اساس آمار قطره چکانی مراجع حکومتی شمار فوتیها را بیش از صد هزار اعلام کرده و بر اساس گفته حریرچی از سردمداران ستاد مبارزه با کرونا در رژیم آخوندی آمار را باید دو و نیم تا سه برابر کرد.


کیهان خامنه‌ای در مقاله‌ای به تاریخ سه‌شنبه دوم شهریور می‌نویسد: «رسانه‌های معاند و دشمنان ایران نیز که از هیچ فرصتی برای خباثت و رذالت نمی‌گذرند با تحریف و دروغ‌پردازی به‌طور مشخص رهبر انقلاب را مورد حمله و هجمه قرار داده و مدعی هستند ایشان با واردات واکسن مخالفت کرده و مانع از ورود واکسن شدند».
روزنامه حکومتی فرهیختگان نیز در مقاله‌ای به همین تاریخ با اعتراف به گسترش فاجعه‌بار کرونا و آمار فوتیها می‌نویسد: «به‌طور معمول ضد انقلاب با خبرسازیهای غیرواقعی که مشخصاً مبتنی بر جعل واقعیات است در هفته‌های اخیر تلاش فراگیری داشتند تا با ایجاد یک جنگ روانی و تهییج افکار عمومی، عدم موفقیت مطلوب سیستم بهداشتی، درمانی کشور در مهار بیماری کرونا را به رهبر معظم انقلاب منتسب دانسته و در ادامه با تحریف حقایق علمی، اجتماعی و تاریخی، مجموع هشدارهای هوشمندانه ایشان در خصوص خطرات واردات واکسن از کشورهای بدسابقه‌ای مانند آمریکا و انگلیس را دستمایه هجمه به اصل نظام و حاکمیت قرار دهند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/84123ecc-d9cf-465e-a6fe-addc585347ab"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات