728 x 90

جلسه سیاست صحیح در قبال ایران در پارلمان انگلستان -پیام مریم رجوی

جلسه حقوق بشر در پارلمان  انگلستان
جلسه حقوق بشر در پارلمان انگلستان

امروز ۲۵مهرماه جلسه سیاست صحیح در قبال ایران در پارلمان انگلستان با حضور هیأتی از شورای ملی مقاومت ایران برگزار شد. در این جلسه شماری از نمایندگان مجلس عوام انگلستان به سخنرانی پرداختند.

دکتر متیو افورد، نماینده مجلس انگلستان «جلسه سیاست صحیح در قبال ایران» را، در مجلس عوام انگلستان افتتاح کرد.

دکتر متیو افورد، نماینده مجلس انگلستان

دکتر متیو افورد، نماینده مجلس انگلستان


دکتر ماتیو افورد طی سخنانی در این جلسه گفت:
بنظر می‌رسد که رژیم ایران، تجاوزات خود علیه فرانسه، انگلیس و آلمان را افزایش داده است. اکنون زمان آنست که ما سیاست مماشات را کنار بگذاریم. ما باید سپاه و وزارت اطلاعات را به‌عنوان نهادهای تروریستی مورد پیگرد قرار دهیم. ما باید از آرمانهای دموکراتیک به‌ویژه ۱۰ماده‌ای خانم مریم رجوی حمایت کنیم. تنها متحد واقعی انگلستان در ایران، مردم ایران هستند و نه برخی جناح‌هایی که ادعای اعتدال در رژیم ایران را دارند.

لردکلارک طی سخنانی در این جلسه گفت: چه کاری می‌توانیم انجام دهیم؟ ما باید فراتر از محکومیت برویم و از دولتهای خود می‌خواهیم تا این افراد را منزوی کنند.مردم ایران حق دارند بدانند همبستگی در خارج از کشورشان با خواسته‌هایشان برای تغییر وجود دارد. ما باید این افراد را نامگذاری کنیم و در آینده آنها را به عدالت بکشانیم. همه ما مصمم هستیم تا مطمئن شویم که مردم ایران آزادی که شایسته آن هستند را به دست بیاورند.

لرد کلارک

لرد کلارک

دیوید جونز نماینده پارلمان انگلستان: یک حمایت گسترده در ضرورت رسیدگی به نقض حقوق بشر و تهاجمات منطقه‌ای رژیم ایران وجود دارد. یک اجماع قوی وجود دارد که رژیم ایران باید پاسخگو باشد.

دیوید جونز

دیوید جونز

مریم رجوی طی پیامی به این همایش با عنوان حقوق بشر، کلیدی‌ترین عنصر یک سیاست صحیح در قبال ایران از برگزاری این جلسه قدردانی کرد. تویئتهای زیر توسط توئیتر مریم رجوی در مورد کنفرانس نیز منتشر شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/74e0aaf4-de7a-4db9-99cb-9abb6bb12512"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات