728 x 90

جلسه استماع کمیته نیروهای مسلح کنگره آمریکا با حضور مارک اسپر و ژنرال مارک میلی در مورد دژخیم قاسم سلیمانی

مارک اسپر و ژنرال مارک میلی
مارک اسپر و ژنرال مارک میلی

جلسه استماع کمیته نیروهای مسلح کنگره آمریکا روز پنجشنبه۱۹تیرماه با شهادت مارک اسپر، وزیر دفاع آمریکا و ژنرال مارک میلی، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا برگزار شد که عنوان آن نقش وزارت دفاع در اجرای قانون مدنی بود.

مارک اسپر در پاسخ به سوال مقایسه شرایط کشتن قاسم سلیمانی در ماه ژانویه با واکنشی که نسبت به روسیه در افغانستان وجود دارد گفت این دو وضعیت کاملا متفاوت است.

وی اضافه کرد: در رابطه با رژیم ایران قاسم سلیمانی یک فرمانده سپاه پاسداران بود که توسط آمریکا بعنوان یک سازمان تروریست خارجی [FTO] لیست گذاری شده است. او یک رهبر تروریست خارجی بود. دست او به خون صدها آمریکایی در سالهای گذشته آغشته بود. او آن حمله موشکی که در ماه دسامبر صورت گرفت را ترتیب داده بود و ما اطلاعات روشن و معتبری داشتیم که او در حال طراحی حملات بیشتر علیه پرسنل آمریکا در منطقه بود... و یک اتفاق نظر روشن در تیم امنیت ملی رئیس جمهور وجود داشت که او یک هدف مشروع است».(سایت وزارت دفاع آمریکا ۱۹تیر۹۹)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b6f2a1d1-ef2e-4940-9558-48c0efa11d63"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات