728 x 90

جلسات بی‌خاصیت مجلس ارتجاع از زبان نمایندگان!

بحران اقتصادی گریبانگیر رژیم
بحران اقتصادی گریبانگیر رژیم

به‌دنبال جلسه غیرعلنی مجلس ارتجاع روزنامه حکومتی جهان صنعت نوشت: «برگزاری جلساتی که برنامه قابل اتکایی ندارد گرهی از مشکلات مردم باز نمی‌کند»

این منبع افزود: در صورت عدم وجود وزیر صمت، هر روز پشتوانه پولی مردم ضعیف و ضعیف‌تر شده و تورم و گرانی افسارگسیخته‌تر جولان می‌دهد.

اسماعیلی نایب‌رئیس کمیسیون اجتماعی رژیم گفت: :«در این جلسه غیرعلنی مطرح شد که تحریم‌ها علیه ما شدیدتر شده است و هر روز هم تشدید می‌شوند. روابط خارجی و اقتصادی خوبی با دنیا نداریم و این تعاملات و مناسبات خارجی هر روز کمتر و کمرنگ‌تر می‌شوند».

ابراهیم عزیزی عضو کمیسیون امنیت مجلس رژیم نیز پس از جلسه غیرعلنی روز یکشنبه گفت:

«دولت دوازدهم در طول تاریخ انقلاب ناکارآمدترین دولت در حوزه اقتصاد، معیشت و اشتغال است و همیشه با آمار بازی می‌کند با این تصور که با بازی با آمار می‌تواند واقعیت‌های جامعه را کتمان کند.

روزنامه حکومتی جهان صنعت نیز نوشت: بر اساس نظرسنجی سازمان گالوپ، روحانی از بین ۲۰۹کشور بی‌توجه‌ترین رئیس‌جمهوری نسبت به وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم در سال۲۰۱۸ شناخته شده است. «جهان صنعت: ۲۴شهریور۹۹»

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8ac2a6f3-0d2d-4ae9-abcf-550f161429dc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات