728 x 90

جلال رشیدی کوچی عضو مجلس ارتجاع از طرح مجلس در مورد ممنوع‌الخروجی برخی از مقامات خبر داد

مجلس ارتجاع
مجلس ارتجاع

جلال رشیدی کوچی عضو مجلس رژیم از مرودشت روز شنبه ۱۵آذر در گفتگو با خبرگزاری سپاه پاسداران (فارس) از طرح ممنوع‌الخروجی برخی از مقامات رژیم و ارتباط آن با «استعفاهای اخیر در دولت» و «نزدیک شدن به پایان دولت دوازدهم» خبر داد. وی بدون نام بردن از شخص خاصی گفت که مسئولان ارشد که به «یک سری اطلاعات خاص و محرمانه دسترسی» دارند، نباید پس از پایان مسئولیت به‌راحتی از کشور خارج شوند.

وی هم‌چنین از وجود سازوکاری مشابه در سازمانهای نظامی خبر داده و گفته مسئولان نظامی پس از پایان مسئولیت تا سه سال «بدون مجوز سازمان حفاظت اطلاعات نمی‌توانند به خارج از کشور سفر کنند» و خواستار تسری این طرح به مجموعه‌های دیگر شده است.

رشیدی کوچی هم‌چنین از وجود طرحی درباره «فرزندان خارج‌نشین» کارگزاران رژیم هم خبر داده که به‌گفته او مکمل ممنوع‌الخروج کردن مقامات رژیم است.

لازم به ذکر است که در سال‌های گذشته موضوع تحصیل و کار فرزندان برخی از مقام‌های نظام از جمله علی لاریجانی، رئیس پیشین مجلس، حسن روحانی و معصومه ابتکار، معاون رئیس‌جمهور در کشورهای غربی جنجال‌برانگیز شده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/569bd0a1-6c45-4776-9ec3-b0b885dcf4b5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات