728 x 90

جعفرزاده‌ ایمن‌آبادی: شرایط به‌نحوی است که مکانیک، خیاط، آرایشگر، پرستار‌ها و کادر درمان در حال مهاجرت است

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی
غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی

غلامعلی‌جعفرزاده‌ ایمن آبادی عضو پیشین مجلس ارتجاع در گفتگویی با سایت حکومتی رویداد۲۴ با حمله به کارنامه هفت ماهه رئیسی جلاد با گفت: شما نوروز و سفره مردم را ببینید! هیچ اتفاقی خوبی در زندگی مردم رخ نداده است. می‌خواستند فقر مطلق را از بین ببرند، اما فقر بیشتر شد و در آینده بیشتر هم خواهد شد؛ گرانی‌ها بیشتر، سفره مردم کوچکتر و شعارزدگی که در این دولت دیده می‌شود نیز بیشتر و بیشتر خواهد شد.

بیش از ۷ماه از آغاز دولت رئیسی می‌گذرد، اما هیچیک از وعده‌ها تحقق پیدا نکرده است. پاکسازی سواحل و گمرکات هیچگاه اولویت مردم نبوده است.

دیدیم که سخنگوی دولت، ۴۰ اتفاق را به‌عنوان دستاورد دولت را معرفی کرد. واقعاً این‌ها عملکرد است؟ چرا به شعور مردم توهین می‌کنید؟ «منم منم بز بز قندی» مثال این دولت است. مردم سفره خود را نگاه می‌کنند و می‌بینند که خریدهایشان تا چه اندازه کاهش پیدا کرده است.

جعفرزاده با بیان این‌که سیاست اقتصادی درستی از دولت بیرون نمی‌آید و همه چیز فقط شعارزدگی است، گفت حقوق بازنشستگان را تا شب عید کشاندند و بعد پرداخت کردند که معتقدم کاملاً تعمدی بود. مردم از وضعیت فعلی کاملاً اذیت می‌شوند.

رئیسی ۷صفحه از برنامه چند هزار صفحه‌یی خود را منتشر کنند که بدانیم چه بود. مطمئنم بیش از ۳۰درصد از همان میزانی که به او رأی دادند هم از او ناامید شده‌اند.

عضو سابق مجلس ارتجاع با بیان این‌که زمانی که شعار‌های دولت منطبق بر واقعیت نیست و مبتنی بر یکسری توهم است، طبیعتاً هزینه این شعارها را مردم پرداخت می‌کنند، گفت: دولت و کابینه از وضع مردم بی‌اطلاع است. به جای این همه حرف زدن بگویید تاکنون چه کرده‌اید. اصلاً سفره‌ای برای مردم باقی نمانده است دیگر!

وی گفت: سیاست حاکمیت در مسأله اقتصاد اصلاً مشخص نیست: مردم در حال نابود شدن هستند. ما تاکنون فقط تناقض در رفتار و گفتار این دولت دیده‌ایم. ۴۰نفر در بازار‌های وین می‌گردند و از این سمت می‌گویند اقتصاد را به برجام گره نزده‌ایم. گره نزده‌اید گره خورده است! این‌که پشتتان را به گره بکنید، باعث باز شدن آن نمی‌شود. افتادن در بغل روسیه برای چیست؟

من به مکانیکی رفتم به من گفت کارهایت را انجام بده، چون بعد از عید دیگر نیستم، گفتم کجا هستی؟ گفت می‌خواهم مهاجرت کنم و دیگر نیستم. شرایط به‌نحوی است که مکانیک و خیاط و آرایشگر ما در حال مهاجرت است. به کی باید این‌ها را بگوییم؟ پرستار‌ها و کادر درمان همه در حال مهاجرت هستند. چرا واقعیتها را نمی‌بینید؟

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a00a1fb0-4608-4650-a3bd-a9f760abed34"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات