728 x 90

جری کارل: پیوستن به توافق زیانبار هسته‌یی، یک اشتباه جدی از جانب پرزیدنت بایدن خواهد بود

جری کارل نماینده کنگره آمریکا
جری کارل نماینده کنگره آمریکا

نماینده کنگره، جری کارل، لایحه مربوط به ممانعت از پیوستن آمریکا به توافق زیانبار هسته‌یی با رژیم ایران را به اشتراک گذاشت.

جری کارل، نماینده کنگره آمریکا از حزب جمهوریخواه روز ۵ اسفند در بیانیه یی که در سایت جری ال.کال آمده است نوشت:

واشنگتن دی. سی- جری کارل، نماینده کنگره از حزب جمهوریخواه، امروز این بیانیه را در ارتباط با لایحه‌یی که به‌منظور ممانعت از پیوستن آمریکا به توافق زیانبار هسته‌یی ایران به اشتراک گذاشته، صادر کرد.

”مفتخرم که پیوستن خود را به دیگر همکارانم در این لایحه منطقی که جهان را امن‌تر و با ثبات‌تر می‌کند، اعلام کنم. رژیم ایران یک تهدید جدی برای منطقه و امنیت جهان است و پیوستن به توافق زیانبار هسته‌یی، بدون این‌که ابتدا بازرسان سازمان ملل قادر به کسب اطمینان از پیروی کامل ایران از توافق باشند، یک اشتباه جدی از جانب پرزیدنت بایدن خواهد بود».

این لایحه تا زمانیکه رژیم ایران به بازرسان سازمان ملل اجازه دسترسی کامل به سایتهای هسته ایش نداده و بازرسان گزارش جامع خود از فعالیت‌های هسته‌یی ایران را نهایی نکرده‌اند، پرزیدنت بایدن را از پیوستن به برجام منع می‌کند. در صورتی‌که پرزیدنت بایدن انتخاب کرده که به این توافق بپیوندد، رژیم ایران را قادر خواهد ساخت که برنامه هسته ایش را توسعه دهد، تروریسم جهانی را تامین مالی کند و وارد جنگ سایبری با ایالات متحده آمریکا شود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5cab8256-47f9-457a-8970-ba9a89c84e2b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات