728 x 90

جانم فدای ایران

با حمایت خامنه‌ای از گرانی بنزین، آتش خشم مردم به سمت خامنه‌ای و تمامیت نظامش شعله‌ور شد.

هم‌زمان با فروریختن عمق راهبردی و لگدمال شدن تصاویر خامنه‌ای و خمینی در میدان تحریر بغداد، خامنه‌ای وحشتش را از شکستن طلسم ولایت در غزه و لبنان و عراق به‌زبان آورد.

خامنه‌ای در دیدار با فرماندهان سپاه در تاریخ ۱۰مهر ۹۸ گفت: «خیلی‌ها توجّه به این ندارند. حالا بعضی‌ها هم توجّه دارند و به نفع دشمن حرف می‌زنند [مثلاً می‌گویند] نه غزّه، نه لبنان».

روز شنبه ۲۵آبان مردم اندیمشک و رشت و رودهن و سایر شهرها برای چندمین بار با فریاد نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران تمامیت نظامش را به چالش کشیدند.

کیهان خامنه‌ای ۲۵آبان ۹۸در پاسخ به اعتراض مردم علیه جنگ‌افروزی در غزه و لبنان نوشت: «کمک به متحدان منطقه‌ای، به‌معنای صدقه دادن نیست. این کمک اتفاقاً قرار است یک «ابرمشکل داخلی» را حل کند یا اصلاً اجازه بروز آن را ندهد. مشکلی که از اقتصاد مهم‌تر است».

اما برخلاف محاسبات خامنه‌ای، ابرمشکل داخلی بارز شد و جوانان قیام‌آفرین با آتش زدن پایگاههای بسیج نشان دادند ایرانی می‌میرد ذلت نمی‌پذیرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/76b5bf91-cee9-495d-a719-27eb3760e3ba"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات