728 x 90

جان بولتون خطاب به رژیم ایران:‌ اگر به تقلب و فریب ادامه دهید، باید هزینه جهنمی آن را بپردازید

جان بولتون مشاور امینت ملی آمریکا
جان بولتون مشاور امینت ملی آمریکا

جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا در سخنرانی خود در اجلاس سالانه اتحاد علیه ایران اتمی به رژیم ایران هشدار داد:‌ رژیم آدمکش ایران و حامیان آن اگر رفتارشان را عوض نکنند با پیامدهای جدی روبه‌رو خواهند شد، اگر به دروغ گفتن، تقلب و فریب دادن ادامه دهید، باید هزینه جهنمی آن را بپردازید.

 

خبرگزاری رویتر ۴مهر۹۷

جان بولتون روز سه‌شنبه طرح اتحادیه اروپا برای یک نظام پرداخت ویژه جهت دور زدن تحریم‌های ایالات متحده را رد کرد و به سیستم پرداخت جهانی سوئیفت SWIFT فشار آورد تا معاملاتش با رژیم ایران را مجدداً مورد بررسی قرار دهد...

بولتون همچنین گفت ایالات متحده در اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه رژیم ایران «تهاجمی و ثابت قدم»‌ خواهد بود...

 

جان بولتون در مورد تجارت با رژیم ایران هشدار داد: ما قصد نداریم اجازه دهیم اروپا یا هیچ‌کس دیگری تحریمهای ما را دور بزند.

بولتون همچنین گفت ایالات متحده انتظار دارد که خریداران نفت ایران واردات نفت خود از ایران را تا ۴نوامبر به صفر برسانند...

او افزود کسانی که بعد از روز ۴نوامبر به تجارت با ایران ادامه می‌دهند باید منتظر "پیامدهای ناگواری" باشند.

آمریکا در این روز باقی تحریمهای معلق شده بر اساس برجام را احیا خواهد کرد که شامل صادرات نفتی می‌شود.

 

جان بولتون:‌ روزهای مصونیت رژیم تهران تمام شده است

جان بولتون مشاور امنیت ملی کاخ سفید در مورد "پیامدهای ناگوار" ادامه تجارت با ایران هشدار داد.

او گفت: «روزهای مصونیت تهران و مشوقان آن تمام شده است. رژیم آدمکش ایران و حامیان آن با پیامدهای جدی روبه‌رو خواهند شد اگر رفتارشان را عوض نکنند. بگذارید پیام امروز من روشن باشد: ما شما را زیر نظر داریم، و سراغ شما خواهیم آمد.

جان بولتون در هشداری به رژیم ایران گفت: "به گفته ملاها در تهران، ما شیطان بزرگ هستیم.... برای همین تصور می‌کنم که مرا جدی خواهند گرفت وقتی می‌گویم: اگر علیه ما، متحدان ما، یا شرکای ما اقدام کنید؛ اگر به شهروندان ما آسیب برسانید؛ اگر به دروغ گفتن، تقلب و فریب دادن ادامه دهید، باید هزینه جهنمی آن را بپردازید."

 

مردم ایران تحت رژیمی ستمگر رنج می برند

جان بولتون گفت: "آیتالله‌ها گزینه‌‌یی دارند. ما راهی را به سوی یک آینده مرفه برای همه ایران ترسیم کرده‌ایم، راهی که مردم ایران شایسته آن هستند، مردمی که مدتهای مدید تحت این رژیم ستمگر رنج کشیده‌اند."

 

مشاور امنیت ملی کاخ سفید در بخشی از سخنانش گفت فشار آمریکا بر ایران را تا زمان توقف رفتار بی‌ثبات‌کننده‌اش ادامه خواهد داشت. هر زمان به این نتیجه برسیم که رژیم [ایران] دارد فعالیت غنی‌سازی خود را گسترش می‌دهد، ایالات متحده آماده است که گزینه‌های گوناگونی را دنبال کند. هر کاری که لازم و مناسب باشد.

جان بولتون در ادامه با اشاره به خروج شرکتهایی نظیر زیمنس، مرسک، هیوندای، بریتیش ایرویز و مزدا از ایران گفت سوئیفت نیز باید همین مسیر را دنبال کند و در همکاری‌اش با ایران تجدید نظر کند.

نظام مالی موسوم به سوئیفت تمام نقل‌ و انتقال‌های بانکی بین‌المللی را رصد می‌کند.

 

بیشتر بخوانید

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5148645b-5fcb-4f48-ab6c-33d6725cdcdc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات