728 x 90

جان باختن و زخمی شدن دو تن از هموطنان بر اثر شلیک مستقیم پاسداران

جان باختن و زخمي شدن دو تن از هموطنان بر اثر شليك مستقيم پاسداران
جان باختن و زخمي شدن دو تن از هموطنان بر اثر شليك مستقيم پاسداران

پاسداران جنایت پیشه با شلیک مستقیم به خودرو یکی از هموطنان کرد وی را به‌قتل رساند.

شامگاه پنجشنبه پاسداران در جاده روستاهای ”گوجگلو-مشیر آباد“ از توابع بوکان با شلیک به سرنشینان یک خودرو پراید بدون هیچ اخطار قبلی باعث جان باختن یکی از سرنشینان این خودرو به نام ”هژار رضایی“ فرزند اسماعیل، ساکن روستای ”قلعه هولاکو“ شدند.

پاسداران جنایتکار پیکر این هموطن را به اداره اطلاعات میاندوآب منتقل کردند.

از سرنوشت دیگر سرنشینان این خودرو تا کنون اطلاعی در دست نیست.

در همین حال مأموران جنایتکار نیروی انتظامی نیز در روستای ”جریکه“ زهک از توابع استان سیستان و بلوچستان با شلیک مستقیم به سوی یکی از اهالی به نام ”داوود گرگیج“ ۴۰ساله وی را به‌شدت از ناحیه پا مجروح کردند.

این هموطن که مورد اصابت دو گلوله قرار گرفته بود هم‌اکنون در بیمارستان امیر المومنین زابل بستری است و هنوز یکی از گلوله‌ها در پای وی می‌باشد.

 

مطالب مرتبط:

قتل یک هموطن کرد بر اثر شلیک مستقیم پاسداران

پاسداران جنایت‌پیشه یک کولبر زحمتکش کرد را با شلیک مستقیم گلوله در اشنویه به‌قتل رساندند. این هموطن که ریبوار مرادی نام داشت در ارتفاعات ”سپی ریز“ در اشنویه با شلیک مستقیم پاسداران جان باخت.

روز یکشنبه ۳۰اردیبهشت نیز یک کولبر دیگر از هموطنان کرد به نام میثم کریم علی بر اثر شلیک مستقیم پاسداران مستقر در ارتفاعات "کیله‌شین" در اشنویه متأسفانه جان باخت.

شلیک مستقیم پاسداران خامنه‌ای و مزدوران به‌اصطلاح انتظامی‌اش به کولبران زحمتکش مستمراً ادامه دارد. این جنایات باعث حرکتهای اعتراضی متعدد مردم در شهرهای مختلف به‌خصوص شهرهای مرزی شده است.

شورای ملی مقاومت ایران طی اطلاعیه‌های متعدد جنایات رژیم آخوندی علیه کولبران را محکوم کرده است.

 

قتل دو جوان بلوچ به دست مأموران جنایتکار انتظامی

دو جوان بلوچ صبح روز جمعه ۴خرداد ۹۷ توسط مأموران جنایتکار نیروی انتظامی به‌قتل رسیدند.

این دو جوان رامین گرگیج ۲۶ساله و راشد بلوچ ۲۵ساله بودند.

به گفته یک شاهد صحنه مأموران پاسگاه کرتی در محدوده روستای کاشی لیردف به سمت خودرو گازوییل سنگ پرتاب کردند، سنگ به‌سر راننده خورد و مغزش متلاشی شد و ماشین چپ کرد و خودش و کمک راننده هر دو کشته شدند. کمک راننده به نام راشد بلوچ به‌شدت مجروح شد و در مسیر بیمارستان فوت کرد.

یکی دیگر از شاهدان صحنه گفت:‌ مأموران وقتی دیدند ماشین چپ کرد فرار کردند. ما جهت اعتراض با پنج خودرو در مقابل پاسگاه تجمع کردیم اما به چشم های ما اسپری زدند و ما را پراکنده کردند.

روستای کاشی لیردف در شرق استان هرمزگان از توابع جاسک و ساکنان آن از هموطنان بلوچ هستند.

بنا‌ به خبر دیگری صبح روز چهارشنبه ۲خرداد ۹۷ مأموران سرکوبگر انتظامی سراوان به سمت یک خودرو حامل ۴کارتن انبه آتش گشودند که در اثر تیراندازی مستقیم مأموران خودرو واژگون و یکی از سرنشینان زخمی شده و به بخش فوریتهای پزشکی منتقل شد.

بر اساس فیلمی که در همین زمینه در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد خودرو بار انبه دارای برگه بارگیری از میدان تره‌بار شهرداری سراوان بود.

مأموران جنایتکار پس از تیراندازی محل حادثه را ترک کرده و به فرد مجروح و خودرو واژگون شده کمک نکردند.

 

جنایات مستمر پاسداران علیه هموطنان بلوچ

مأموران جنایتکار نیروی انتظامی در استان سیستان و بلوچستان روز یکشنبه دوم اردیبهشت ۱۳۹۷ به سمت یک جوان هموطن بلوچ که گازوییل حمل می‌کرد، شلیک کرده و وی را به‌قتل رساندند.

وی که گل احمد براهویی نام داشت روز یکشنبه در جاده خاش – سراوان در حالیکه فقط حامل بار گازوییل برای درآوردن لقمه نانی برای خانواده‌اش بود، توسط مأموران جنایتکار نیروی انتظامی به‌قتل رسید.

مأموران انتظامی یک جوان بلوچ به‌نام کریم سالارزهی را در شهر سراوان، با شلیک گلوله به‌قتل رساندند. این جنایت در شب پنجشنبه ۲۴دی ۹۶ صورت گرفت.

همچنین مأموران اطلاعاتی و امنیتی رژیم آخوندی در استان سیستان و بلوچستان بامداد روز جمعه ۲۵دی به مدرسه تعلیم الهدی در شهر سرباز یورش بردند و با شکستن قفل‌های این مدرسه به بازرسی آن پرداختند.

ظاهر شه بخش فرزند حبیب ۳۵ساله صبح چهارشنبه ۶آبان ۹۶ به ظن حمل چند طاقه پارچه قاچاق توسط مأموران جنایتکار انتظامی در اثر شلیک مستقیم به‌قتل رسید.

یکی از بستگان این جوان بلوچ که ساکن روستای قلعه بید از توابع بخش کورین زاهدان بود گفت: ما به پاسگاه قلعه بید شکایت کردیم اما آنها می‌گویند: کار ما نبوده و احتمالاً نیروهای مرصاد یا مواد مخدر بودند و جزئیات بیشتری به ما ندادند.

یادآوری می‌شود غارت و چپاول و ویرانگری بی‌حد و حصر رژیم آخوندی که باعث فقر و فلاکت بسیاری از جوانان بلوچ شده است سبب می‌شود این افراد سوخت و سایر کالاها را از منطقه آزاد چابهار بدون داشتن برگه ترخیص خارج کرده و به شهرهایی چون زاهدان، ایرانشهر و سراوان منتقل کنند و در ازای حمل بار مبالغی اندک دریافت کنند اما تا کنون بسیاری از این افراد در اثر تعقیب و گریز و تیراندازی مأموران انتظامی و امنیتی رژیم به‌خاطر چند طاقه پارچه یا چند کارت لوازم آرایشی و یا مواد خوراکی کشته و زخمی شوند.

 

کشته شدن یک کولبر کرد بر اثر شلیک مستقیم پاسداران

بنا‌ به گزارشات رسیده یک کولبر زحمتکش از هموطنان کرد روز یکشنبه ۳۰اردیبهشت ۹۷ بر اثر شلیک مستقیم پاسداران جنایتکار جان خود را از دست داد.

وی میثم کریمی و ۲۷ساله از هالی ارومیه بود که در ارتفاعات ”کیله شین“ اشنویه مورد اصابت گلوله پاسداران جنایتکار قرار گرفت.

بر اساس همین گزارش پاسداران جنایتکار همچنین در روز شنبه ۲۹اردیبهشت در جنگل‌های روستای "میرآباد" و "خیوتگاه" نزدیک به ۳۵۰رأس از اسبهای بارکش کولبران و کاسبکاران زحمتکش را ضبط و دهها رأس از آنها را به گلوله بسته و کشتند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dd1e7146-4d03-484e-a94e-d91f08a33449"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات