728 x 90

جامعه ایرانیان در بلژیک خواهان اجرای عدالت در مورد دیپلمات تروریست رژیم ایران شد

تظاهرات ایرانیان آزاده در بلژیک
تظاهرات ایرانیان آزاده در بلژیک

هرالد ریپورت نوشت:‌

بیش از یک سال است که دیپلمات تروریست رژیم ایران اسدالله اسدی در بلژیک است. در این اثنا، شورای ملی مقاومت ایران، طی ۲کنفرانس مطبوعاتی در بروکسل رابطه این دیپلمات تروریست با وزارت اطلاعات را افشا کرده است.

اخیراً وزارت خزانه‌داری آمریکا، وزارت اطلاعات رژیم ایران را به‌دلیل فعالیت‌های آن در زمینه نقض حقوق‌بشر تحریم کرده است. به‌نظر می‌رسد اروپا تأخیر دارد و بعد از یک سال نگه‌داشتن دیپلمات رژیم ایران در حبس، هنوز دادگاهی برای محاکمه جنایتکاران تشکیل نداده است

جامعه ایرانیان در بلژیک خواستار اجرای عدالت به‌منظور استحکام بخشیدن به امنیت شهروندان اروپایی، و گذاشتن فشار بیشتر روی رژیم ایران است تا به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده خود در سراسر جهان توقف بزند.

هرالد ریپورت خاطرنشان کرد، سال گذشته یک صدهزار ایرانی از سراسر جهان گرد آمدند تا ضمن ابراز همبستگی خود با مقاومت ایران، حمایت خود برای تغییر رژیم را نشان دهند.

این گردهمایی با حضور صدها شخصیت از ۵قاره، شامل رودی جولیانی، نیوت گینگریچ سخنگوی سابق مجلس نمایندگان آمریکا، برنارد کوشنر وزیر خارجه پیشین فرانسه، اینگرید بتانکورد کاندیدای سابق در انتخابات ریاست‌جمهوری کلمبیا، و بسیاری دیگر از نمایندگان از اروپا و خاورمیانه و آفریقا برگزار شد.

زمانیکه تمامی شرکت‌کنندگان روی برنامه و سخنرانیهای متمرکز بودند، یک دیپلمات رژیم ایران در برلین دستگیر شد. در همان روز، دستگیری یک زوج ایرانی در بروکسل و یک تروریست دیگر در فرانسه خبر فوری در بیشتر کانال‌های خبری اروپا، به‌خصوص بلژیکی شد.

اما آنهایی که بیش از هر کس در اروپا شوکه شدند، کسانی بودند که در گردهمایی شرکت کرده و متوجه شدند آنها اهداف حمله تروریستی خنثی شده بوده‌اند.

بعد از یک ماه تلاشهای رژیم ایران جهت بازگرداندن دیپلمات تروریست اش به ایران، آلمان در نهایت دیپلمات تروریست را به بلژیک به جایی که ۲تروریست دیگر دستگیر شده بودند مسترد کرد. این دو تروریست از قبل اعتراف کرده بودند که بمب را از اسدالله اسدی، دیپلمات دستگیر شده رژیم ایران در برلین دریافت کرده بودند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6b6c0b4e-affa-4574-a2fc-dbdf430c81ef"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات