728 x 90

تیغ کشی آخوند جلاد ابراهیم رئیسی برای مهار اوضاع ملتهب اجتماعی

آخوند جلاد ابراهیم رئیسی
آخوند جلاد ابراهیم رئیسی

آخوند رئیسی جلاد رئیس دستگاه قضایی رژیم روز ۴فروردین ۱۴۰۰ برای مهار اوضاع ملتهب جامعه در تلویزیون شبکه یک رژیم گفت: هیچگونه ناامنی در جامعه قابل‌تحمل نیست، نیروی انتظامی و مسئولان امنیتی باید به اخلالگران در امنیت جامعه مجال ندهند.

آخوند رئیسی: هیچگونه ناامنی در جامعه قابل‌تحمل نیست به هیچوجه به‌ویژه نسبت به برخورد با سارقین حرفه‌یی سارقین سابقه‌دار و کسانی که به هر نحوی امنیت جامعه را مختل می‌کنند حضور شبانه‌روزی نیروی انتظامی، قضات محترم کشیک اینجا یکی از واحدهای کشیک دادسرای تهران است که فعال هم هست من باید نه فقط در تهران باید از همکارانم در سراسر کشور از قضات کشیک که در ایام تعطیل ایستادند دارند تلاش می‌کنند برای این‌که امنیت جامعه تأمین بشه من صمیمانه تشکر می‌کنم. نیروی انتظامی و مسئولان امنیتی باید به هیچ عنوان به اخلالگران در امنیت جامعه مجال ندهند و برخورد به موقع بکنند یعنی هم با سرعت در عین‌حالی که باید دقت لازم هم نسبت به قضیه انجام بشه و با حوصله پیگیری کنند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/efc059d1-bffb-45b4-b20a-dce891d64308"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات