728 x 90

تونی گنزالس: رئیسی دارای سابقه‌یی از تروریسم و نقض حقوق‌بشر است

تونی گنزالس، عضو جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا
تونی گنزالس، عضو جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا

تونی گنزالس، عضو جمهوریخواه در کمیته تخصیص بودجه مجلس نمایندگان روز ۲۰شهریور در توئیتی درباره ممانعت از ورود رئیسی جلاد به خاک آمریکا نوشت: ابراهیم رئیسی دارای سابقه‌یی از تروریسم و نقض حقوق‌بشر است. به‌دلیل این اعمال ظالمانه و خطرناک، من به نماینده کنگره یانگ کیم پیوستم و نامه‌یی به بایدن نوشتیم و از او خواستیم که امتیاز رئیسی برای قدم گذاشتن در خاک آمریکا را رد کند.

 

باب لاتا نماینده کنگره آمریکا روز ۱۸شهریور در توئیتی نوشت: نباید اجازه دهیم رئیسی جلاد اعدامهای جمعی پا در خاک آمریکا بگذارد.

ابراهیم رئیسی قبل از این‌که رئیس‌جمهور ایران شود، بیشتر به‌خاطر کمک به صدور احکام اعدام ۳۰۰۰۰نفر از مردم خودش در سال۱۹۸۸ شناخته می‌شد. ما نباید اجازه دهیم این جلاد اعدام‌های دسته‌جمعی پا در خاک آمریکا بگذارد تا زمانی که پاسخگوی جنایات خود علیه بشریت باشد.

 

 

در همین روز نمایندگان کنگره آمریکا یانگ کیم و ماریانت میلر نوشتند: از دادن ویزای ورود به آمریکا برای رئیس‌جمهور رژیم ایران خودداری کنید.

به گزارش سایت کنگره آمریکا روز جمعه ۱۸شهریور یانگ کیم عضو کنگره آمریکا با رهبری ۵۲عضو مجلس نمایندگان از رئیس‌جمهور بایدن خواست تا از دادن ویزای ورود به آمریکا برای رئیس‌جمهور رژیم ایران خودداری کند.

ماریانت میلر، عضو کمیته فرهنگ و کار مجلس نمایندگان آمریکا روز جمعه ۱۸شهریور درباره سفر رئیسی به آمریکا در صفحه توئیتر خود نوشت: سابقه ابراهیم رئیسی در نقض حقوق‌بشر و حمایت از حملات تروریستی گویاست که باید او را از ورود به ایالات متحده منع کنیم. پرزیدنت بایدن باید برای حضور در مجمع عمومی سازمان ملل در ماه جاری، رئیسی و هیأت او را از صدور روادید محروم کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/db23a1c0-525a-42a4-a597-9939ca79ef65"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات