728 x 90

توطئه تروریستی رژیم ایران علیه گردهمایی مقاومت در پاریس – تظاهرات مقابل وزارت‌خارجه انگلستان در لندن + فیلم

تظاهرات در لندن در محکومیت توطئه تروریستی رژیم ایران در پاریس
تظاهرات در لندن در محکومیت توطئه تروریستی رژیم ایران در پاریس

فراخوان به اخراج دیپلمات تروریستها و مأموران اطلاعاتی و جاسوسی رژیم

و بستن سفارتخانه‌های رژیم در اروپا

به‌دنبال خنثی شدن طرح تروریستی رژیم علیه گردهمایی مقاومت در پاریس و دستگیری دیپلمات تروریست رژیم در آلمان، به اتهام «فعالیت به‌عنوان مأمور برای سرویس مخفی و تبانی برای قتل، ، تظاهراتی در لندن در مقابل وزارت‌خارجه انگلستان برگزار شد. شرکت‌ کنندگان در این تظاهرات، خواستار محکوم کردن این توطئه از سوی دولت انگلستان و بستن سفارتخانه‌ها و دفاتر جاسوسی رژیم و اخراج دیپلمات تروریستها و مزدوران وابسته به آن شدند.

 

در این تظاهرت، دکتر متیو آفورد، نماینده مجلس عوام انگلستان، که در این تظاهرات شرکت کرده بود طی سخنانی با اشاره به حضور هیأتی از مجلسین انگلستان و حقوق‌دانان و شخصیتهای برجسته سیاسی این کشور در گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس گفت:

 

متیو آوفورد-نماینده پارلمان انگلستان

من امروز به اینجا آمده‌ام که علاوه بر شرکت در این تظاهرات، موضوع توطئه تروریستی رژیم را با وزارت‌خارجه انگلستان نیز در میان بگذارم.

انگلستان باید این حمله تروریستی را که برای ایرانیان صلح‌دوست قابل‌تحمل نیست محکوم کند

ایرانیانی که خواهان آینده بهتر و حکومت دیگری برای کشورشان هستند تا با جهان تعامل دیگری داشته باشند

نماینده پارلمان انگلستان در پایان خطاب به تظاهر کنندگان تأکید کرد: حضور شما بار دیگر این بی‌عدالتی را برجسته و منعکس می‌کند، ما به مبارزه خودمان ادامه خواهیم داد تا روزی که خانم رجوی را به‌عنوان یک رهبر مشروع برای یک ایران آزاد و حکومتی عاری از فساد و مبتنی بر جدایی دین از دولت در ایران ببینیم.

 

در این تظاهرات، نمایندگان جوامع ایرانی، زندانیان سیاسی، زنان و جوانان ایرانی مقیم لندن، شرکت و سخنرانی کردند.

در پایان این تظاهرات، هیأتی از نمایندگان جوامع ایرانی، زنان و جوانان با مراجعه به وزارت‌خارجه انگلستان، نامه‌یی از طرف شرکت‌ کنندگان در تظاهرات و مدارک و اسنادی پیرامون طرح تروریستی رژیم علیه اجتماع ایرانیان در پاریس را به مقامات وزارت‌خارجه تحویل دادند.

 

در همین زمینه:

شکست توطئه تروریستی و سونامی پیامدهای آن

با افشای توطئه تروریستی رژیم علیه گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در ویلپنت پاریس که ضربه خردکننده‌یی برای رژیم بود، به‌نظر می‌رسد که رژیم با تمام قوا اقدامات گسترده‌یی را به‌عمل آورده تا به نوعی این فضیحت را جمع‌وجور کند و خود را از این ورطه نجات بدهد.

در این باره خبرها و گزارش‌هایی داریم که رژیم تلاش‌های زیادی می‌کند، لابی‌های خودش در کشورهای مختلف را فعال کرده، گران‌قیمت‌ترین وکلای مدافع را استخدام کرده و خلاصه کارهای زیادی کرده و می‌کند که دیپلومات-تروریست خودش را از دست قضاییه آلمان در ببرد؛ سؤال این است که نتیجه این تلاش‌ها تا الآن چه بوده؟

سیاهه تلاش‌های رژیم برای نجات دیپلومات-تروریست دستگیرشده‌اش

اول همه دستگاهها و کارگزاران حکومتی موظف شدند برای رفع و رجوع این فضاحت با ترفند شناخته‌شده فرار به جلو، انگشت اتهام را به سوی مجاهدین نشانه بروند و دستگیری تروریستها در بلژیک و فرانسه و دستگیری یک دیپلومات-تروریست در آلمان را صحنه‌سازی و پاپوش درست‌کردن برای رژیم در آستانه سفر روحانی به اروپا جلوه دهند و مدعی شوند مجاهدین برای این دیپلومات-تروریست دام گذاشته‌اند. وزیر خارجه رژیم پس از انتشار اطلاعیه دادستانی و آژانس امنیت فدرال در بلژیک، اعلام کرد: «درست همزمان با آغاز سفر رئیس‌جمهوری به اروپا یک عملیات ایرانی افشا و «عوامل» آن دستگیر می‌شوند».( جزئیات بیشتر)

سوزنامه کیهان خامنه‌ای پس از شکست توطئه تروریستی علیه مجاهدین

به‌دنبال دستگیری اسدالله اسدی سرکرده ایستگاه اطلاعاتی رژیم در اتریش توسط پلیس آلمان، کیهان خامنه‌ای روز ۲۰تیر۹۷به گوشه‌یی از سوابق دیپلمات - تروریست رژیم اشاره کرده و می‌نویسد:

« اتهام دیپلمات ایرانی حاج اسدالله اسدی که یکی از یادگاران دوران دفاع مقدس است و پیش از این خود در خنثی‌سازی دهها عملیات (مجاهدین) نقش مهمی داشته،...هیچگونه مبنای مستند و مستدل ندارد»!

به نظر می‌رسد در ولایت خامنه‌ای تحویل دادن مواد انفجاری به مزدوران در لوکزامبورگ و صدور دستور بمب‌گذاری در گردهمایی ایرانیان در پاریس و به دام افتادن در حال عبور از خاک آلمان با پاسپورت دیپلماتیک، اصلاً دلیل ارتکاب جنایت و تروریسم نیست. بلکه انجام وظایف دیپلماتیک محسوب می‌شود!

 

تروریسم تحت پوشش تسهیلات دیپلماتیک

کیهان خامنه‌ای در ادامه معرفی حاج –پاسدار- دیپلمات- تروریستٍ رژیم به‌عنوان یک جنایتکارجنگی، با آه و فغان و به سبک امت نالان سوی جماران،اضافه می‌کند:

«به یاد آوریم در این عصر اطلاعات و دنیای ارتباطات، و سکوت خبری در دستگیری دیپلمات ایرانی حاج اسدالله اسدی، خانواده او که از اقشار حزب‌اللهی و جان برکف نظام بوده و هستند، چه کشیدند و به چه مراکز دولتی نامه نوشته و تظلم‌خواهی کردند و بی‌پاسخ ماندند»

در بخش دیگری از سوزنامه مضحک ارگان ولی‌فقیه ارتجاع که تحت عنوان «بازگشت عزت به پاسپورت ایرانی چه شد؟ » درج شده، و حساب باز کردن رژیم روی تسهیلات دیپلماتیک برای استفاده در تروریسم را برملا می‌کند، چنین آمده است:(جزئیات بیشتر)

 

فرار به جلو و اقدامات رژیم آخوندی بعد از درهم شکستن توطئه تروریستی

به‌دنبال گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس و در‌هم شکستن توطئه تروریستی آخوندها و دستگیری مأموران رژیم از جمله یک دیپلمات تروریست، شورای عالی امنیت آخوندها به دستور خامنه‌ای تشکیل جلسه داد و دستگاههای ذیربط مانند وزارتخارجه، وزارت اطلاعات، نیروی قدس، دستگاه اطلاعات سپاه پاسداران و رسانه‌های رژیم را موظف کرد برای مهار کردن عواقب این فضاحت بزرگ دست به کار شوند.

۱- دستگاهها و کارگزاران حکومتی موظف شدند برای رفع و رجوع این فضاحت با ترفند شناخته شده فرار به جلو، انگشت اتهام را به سوی مجاهدین نشانه بروند و دستگیری تروریستها در بلژیک و فرانسه و دستگیری یک دیپلمات تروریست در آلمان را صحنه‌سازی و پاپوش درست کردن برای رژیم در آستانه سفر روحانی به اروپا جلوه دهند و مدعی شوند مجاهدین برای این دیپلمات تروریست دام گذاشته‌اند. وزیر خارجه رژیم پس از انتشار اطلاعیه دادستانی و آژانس امنیت فدرال در بلژیک، اعلام کرد: «درست همزمان با آغاز سفر رئیس‌جمهوری به اروپا یک عملیات ایرانی افشا و «عوامل» آن دستگیر می‌شوند». وی افزود: آماده است با مقامات ذیربط برای شفاف سازی در زمینه «آنچه فقط یک عملیات فریب برای دادن نشانی غلط است» همکاری کند.

۲-پاسدار محسن رضایی، سرکرده پیشین سپاه و دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام رژیم، در راستای اجرای همین دستورالعمل، آسمان و ریسمان را به هم بافت تا دو تروریست دستگیرشده در بلژیک را به اعضای عالیرتبه مجاهدین ارتقا بدهد. وی با وقاحت می‌نویسد ...(جزئیات بیشتر)

 

نامه شخصیتهای آلمانی به آنگلا مرکل: استقبال از حکم جلب دیپلمات‌تروریست رژیم ایران

شخصیت‌های برجسته و نمایندگان مجلس فدرال آلمان، طی نامه‌یی خطاب به آنگلا مرکل صدراعظم این کشور درباره توطئه تروریستی حکومت آخوندی علیه گردهمایی بزرگ مقاومت، ضمن استقبال از صدور حکم جلب اسدالله اسدی دیپلمات‌تروریست رژیم توسط دادستانی فدرال آلمان به‌خاطر فعالیت به‌عنوان مأمور سرویس مخفی و تبانی برای قتل، فشارهای رژیم را برای در بردن وی و میسر کردن بازگشت او به ایران قویاً محکوم کردند.

آنها بر لزوم ادامهٔ کار قضاییه آلمان برای پیگرد جزایی اسدی و همچنین بر مقابله با تروریسم دولتی رژیم آخوندی تأکید کردند.

 

شخصیت‌های امضاکننده این نامه از جمله عبارتند از:

زابینه لویت‌هویزر اشنارنبرگر وزیر پیشین دادگستری فدرال در آلمان

پروفسور هورست تلچیک، رئیس کنفرانس امنیتی مونیخ تا سال ۲۰۰۹ و مشاور پیشن صدراعظم

ادوارد لینتنر، معاون پیشین وزیر کشور فدرال آلمان

مارتین پاتسلت، نماینده مجلس فدرال آلمان

توماس نورد، نماینده مجلس فدرال آلمان

اوتو برنهارد، معاون پیشین وزیر و عضو هیأت‌رئیسه بنیاد کنراد آدنائر

لئو داتسنبرگ، نماینده پیشین مجلس فدرال آلمان

پروفسور کریستف دگنهارت، حقوقدان برجسته

ولفگانگ هولتس اپفل، رئیس سازمان حقوق‌بشری ۱۷ژوئن ۱۹۵۳

کریستیان سیمرمن، مدیر دفتر حقوق‌بشر برلین

 

فرمان قتل توسط وزارت اطلاعات رژیم ایران

شخصیت‌های برجسته آلمانی در نامه خود خطاب به آنگلا مرکل با اشاره به دستگیری اسدالله اسدی...(جزئیات بیشتر

 

مطالب مرتبط:

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/efab7839-a039-408c-a0ec-2f2002ec5d23"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات