728 x 90

توجیه‌ جنایت‌بار آخوند روحانی برای فرستادن دانش‌آموزان به قربانگاه کرونا و پافشاری بر تشکیل کلاسهای حضوری

آخوند روحانی
آخوند روحانی

آخوند روحانی روز چهارشنبه ۱۲شهریور در جلسه هیأت دولت بر فرستادن دانش‌آموزان به قربانگاه کرونا اصرار ورزید و گفت: «از شنبه پانزدهم شهریورماه مراسم سال تحصیلی آغاز می‌شود برای ما مهم بود در تمام مراحل که بگوییم فاصله جان و نان معنا ندارد.

از ۱۵شهریور می‌خواهیم بگوییم که فاصله‌یی بین جان و یادگیری و آموزش وجود ندارد اولویت اول ما آموزش حضوری هست آموزش حضوری برای ما بسیار مهم است البته همه پروتکل‌های بهداشتی باید مراعات بشود وزارت آموزش و پرورش یک شبکه‌یی را تهیه دید به نام شبکه شاد که در اختیار دانش‌آموزان عزیز قرار گرفت برای این شبکه خب مردم متحمل یک پرداخت مالی می‌شدند حالا هر مقداری که آموزش و پرورش لازم می‌داند که از این شبکه استفاده شود در آن حد ضرورت آن هم ناچار بود که آن خانواده بیاید پول اینترنت بدهد به‌خاطر این‌که از آن شبکه استفاده شده امروز هم من به سازمان برنامه بودجه هم به وزیر ارتباطات و هم به وزیر آموزش و پرورش دستور دادم که شبکه شاد برای مدارس دولتی و برای دانش‌آموزان باید بدون هزینه باشد. آموزش برای دانش‌آموزان به‌معنی واقعی کلمه رایگان باید انجام بگیرد و انشاءالله رایگان انجام خواهد گرفت».

به‌دنبال ادعاهای آخوند روحانی در مورد آموزش رایگان، مردم در شبکه‌های اجتماعی آخوند روحانی را به تمسخر گرفتند و از جمله نوشتند: مردم با جیب خالی با کدام گوشی به شبکه رایگان وصل شوند، قیمت هدفون سامسونگ ۳۹۰ هزار تومان است. عملکرد شاد پیشکش. بعد از هفت ماه هنوز در مورد هزینه اینترنت تصمیم گرفته نشد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f5b85a45-4a8c-42cf-a0f5-a044ce67147c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات