728 x 90

توجیه وقیحانهٔ ربیعی سخنگوی دولت،‌ برای فرستادن مردم به قربانگاه کرونا

ربیعی،‌ سخنگوی دولت روحانی
ربیعی،‌ سخنگوی دولت روحانی
  • همزمان با شروع اقدام مجرمانه خامنه‌ای – روحانی از امروز شنبه ۲۳فروردین۹۹، برای باز گشایی مشاغل و روانه کردن مردم به قربانگاه کرونا، منابع رژیم به روند شتابان شیوع ویروس معترفند و سخنگوی روحانی مردم را بین مرگ بر اثر کرونا یا مرگ در اثر گرسنگی مخیر می‌کند.
  • سر دژخیم کهنه کار اطلاعات آخوندی علی ربیعی: «میزان مرگ و میر ناشی از فقر در اثر سیاست‌های محدودکننده اقتصادی (قرنطینه) قابل مقایسه با میزان مرگ بر اثر کرونا نخواهد بود».

 

علی ربیعی،‌ سخنگوی دولت روحانی روز شنبه ۲۳فروردین در یک توجیه تراشی به‌غایت جنایتکارانه برای باز گرداندن مردم به سرکار و فرستادن آنها به قربانگاه کرونا، آنها را بین مرگ بر اثر کرونا یا مردن در اثر گرسنگی مخیر کرد و با وقاحت نوشت: «میزان مرگ و میر ناشی از فقر در اثر سیاست‌های محدودکننده اقتصادی (قرنطینه) قابل مقایسه با میزان مرگ بر اثر کرونا نخواهد بود».

 

علی ربیعی که از سردژخیمان کهنه کار وزارت اطلاعات است، افزود: «در حال حاضر ۳میلیون و ۳۰۰هزار نفر از شاغلین رسمی مستقیم در معرض آسیب قرار گرفته‌اند. بیش از یک و نیم میلیون کارگاه دچار توقف فعالیت شده‌اند. میزان بیکار شدگان به بیش از ۴میلیون نفر خواهد رسید».

 

دژخیم علی ربیعی اعتراف با اذعان به تبهکاری چهل ساله حاکمیت آخوندی نوشت: «ناکارآمدی سیاست‌های دولتهای پس از جنگ در اقتصاد ایران به اضافه تحریم‌های دوبار اتفاق افتاده و شیوع کرونا، ایرانیان را در بدترین وضعیت اقتصادی قرار داده است».

 

در همین حال شهریاری، عضو مجلس ارتجاع از استان سیستان بلوچستان روز ۲۲فروردین۹۹ در تلویزیون شبکه ۵ رژیم درباره شیوع کرونا- که آخوند روحانی روز ۱۷فروردین آن را از استانهای سفید اعلام کرده بود، گفت:

« شاید خیلی از افرادی که با تشخیص بیماری حاد تنفسی در دی یا بهمن جان خود را از دست دادند بیشتر فکر می‌کردیم آنفولانزا یا بیماریهای تنفسی است؛ اولین آزمایش‌های مثبت ما متأسفانه آخر بهمن اتفاق افتاد.

من اعتقاد دارم قرنطینه را دو سه هفته دیر شروع کردیم. الآن هم یکی از نگرانی‌های ما همین است که اگر دوباره ما بخواهیم زودتر از موعد مقرر قرنطینه‌ها را برداریم، پیک بزرگ‌تری را تجربه کنیم.

هیچ نقطه‌ای در ایران و در جهان را نمی‌توان نقطه سفید نامید، ما نگران این هستیم که پیک بیشتری را در سیستان و بلوچستان شاهد باشیم».

 

  • اعلام مجرمانه سفید بودن چند استان توسط روحانی برای توجیه فرستادن مردم به قربانگاه کرونا

آخوند روحانی- تلویزیون رژیم ۱۷فروردین ۹۹: «ما استانهای سفیدی داریم در منطقه جنوب کشور که هیچ مشکلی وجود ندارد برای آموزش و پرورش مثل استان بوشهر، استان بوشهر هیچ مشکلی ندارد اصلاً هرمزگان نمی‌دانم سیستان و بلوچستان اینها استانهایی هستند که اصلاً مشکلی ندارند برای بحث آموزش بنابراین می‌توانند آموزش و پرورش می‌تواند در استانهای سفید فعالیت خودش را شروع کند و هیچ مانعی وجود ندارد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/487aa5a6-ad04-4976-9a7f-f193c4181569"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات