728 x 90

توجیه سخیفانه آخوند احمد خاتمی امام جمعه خامنه‌ای در تهران به یک دروغ شاخدار

آخوند احمد خاتمی امام جمعه خامنه‌ای در تهران
آخوند احمد خاتمی امام جمعه خامنه‌ای در تهران

آخوند احمد خاتمی امام جمعه خامنه‌ای در تهران در توضیحی درباره حرف‌های ضبط‌شده‌اش در مورد حجاب مبنی بر این که خانواده اکثر بی‌حجاب‌ها دزد هستند، گفت: «تردیدی ندارم این جمله را ناخواسته به زبان آورده‌ام.» او بعد از واکنش‌ها به این سخنرانی‌اش، گفتن چنین جمله‌ای را منکر شده بود.(خبرگزاری حکومتی انتخاب ۱۱ مرداد)

آخوند احمد خاتمی: در خطبه گذشته که در تاریخ ۱۷ تیر ۱۴۰۱ ایراد شد در یادداشت خود که همه خطبه‌ها را قبل از ایراد می‌نویسم، این جمله را ندیدم که اکثر بی حجاب‌ها از خانواده‌های دزدها هستند و در تلویزیون هم ندیدم، لذا به این باور رسیدم که آن را نگفتم و آن را در خطبه این هفته ۷ مرداد ۱۴۰۱ ابراز کردم.
ولی بعد از نماز برخی نمازگزاران محترم جمعه گفتند که در خطبه قبل گفته‌اید، بنابراین تردیدی ندارم که این جمله سبق لسان و ناخواسته بوده است.

 

آخوند احمد خاتمی روز ۷ مرداد مدعی شده بود بسیاری از کسانی که بی‌حجابی می‌کنند تحریف کردند حرف مرا شل‌حجابی و بدحجابی را هم اضافه کردند آن هم گناه است اما من بی‌حجابی را گفتم گفتم بسیاری از این بی‌حجاب‌ها برخواسته از همین خانواده‌هایی هستند که تدین ندارند این حرفی بود اصلاً توی کلامم اسمی از دزد‌ها نبود!!!!
ظاهرا این آخوند ریاکار حرف‌های ۲۰ روز پیش خود را عمدا فراموش کرده.

 

 عباس عبدی از مهره های باند مغلوب روز ۱۱مرداد نوشت: اگر ناقلان حدیث ١٤٠٠سال قبل هم مثل سیداحمد خاتمی دروغگو باشند تکلیف چیست؟

عباس عبدی : خاتمی امام جمعه تهران در عصر ارتباطات ابتدا نکات اظهار شده خود را تکذیب کردند و جملات تندی هم علیه خبرنگار منتشر کننده گفتند. بعدا متوجه شدند تحریفی نبوده و چنان اتهامی را زده‌اند.

‏اگر ناقلان احادیث در ۱۴۰۰ سال پیش هم کسانی مثل ایشان باشند چه نتیجه‌ای باید گرفت؟

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/36fe2b81-aaee-44f8-9b30-7fb3ac525d81"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات