728 x 90

توجیه‌تراشی رئیسی جلاد برای بحرانها و درماندگی رژیم و کابینه‌اش

رئیسی جلاد
رئیسی جلاد

رئیسی جلاد در توجیه‌تراشی برای بحرانها و درماندگی رژیم و کابینه‌اش، تلاش کرد کاسه کوزه‌ها را روی دولت قبلی و بر سر آخوند شیاد روحانی بشکند و گفت: وضعیت فعلی نتیجه گره زدن اقتصاد به خواست دیگران است.

رئیسی جلاد، مجلس ارتجاع ۳۰مرداد ۱۴۰۰« وضعیت فعلی نتیجه گره زدن اقتصاد به خواست دیگران، شرطی کردن اقتصاد و مشکلاتی بوده که کشور با آن مواجه بوده است، و شما خوب از این وضعیت مطلع هستید. تورم بالای ۴۴درصد اعلامی مرکز آمار، یا بیش از ۵۵درصد بانک مرکزی، افت شدید ارزش پول ملی، کسری قابل توجه بودجه، کاهش قدرت خرید مردم و خانوارها، سختی معیشت مردم، رشد بالای نقدینگی و حجم بالای بدهی دولت و مسایلی از این دست.

روش انتخاب همکاران، یا متد کار را من باید توضیح بدهم.

مطلقا رابطه‌ای که بعضی از سایتها نوشتند، رابطه سببی، نسبی، خانوادگی، فشار از ناحیه فردی، حزبی، جریانی، مطلقاً در انتخاب و پیشنهاد وزرا نقش نداشته است. با بررسی‌های مقدماتی، خودتان بنده را می‌شناسید، بنده کسی نیستم که بخواهند با فشار فردی را برای معرفی به من تحمیل کنند و این مسأله اصلاً در روحیه من نیست.» (تلویزیون شبکه خبر ۳۰مرداد)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d0491408-bd77-4761-800c-7695ffab06a6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات