728 x 90

توئیت سناتور دن سولیوان درباره قرارداد خائنانه رژیم آخوندی با چین

قرارداد وطن فروشانه رژیم آخوندی با چین
قرارداد وطن فروشانه رژیم آخوندی با چین

سناتور دن سولیوان روز ۱۱فروردین درباره امضای قرارداد وطن‌فروشانه بین رژیم ایران و چین در پیامی توئیتری نوشت: «متحدان یک کشور بیانگر چیزهای زیادی از هویت آن کشور هستند. در حالی که ایالات متحده در پی تقویت همبستگی ما با نظامهای دموکراسی در سراسر جهان است، حزب کمونیست چین تصمیم می‌گیرد با دیکتاتوریهایی مانند رژیم ایران، بزرگترین کشور حامی تروریسم، شریک شود».

الیوت آبرامز نماینده ویژه سابق وزارت‌خارجه آمریکا برای ایران روز ۱۰فروردین در مقاله‌یی در نشنال ری ویو درباره قرارداد خائنانهٔ رژیم آخوندی با چین نوشت: رژیم ایران جزئیات توافق‌نامه را قبل از امضا علنی نکرده و هم‌چنین دولت چین جزئیات آن را بیان نکرده است.

اما کارشناسان گفتند این توافق با پیش‌نویس ۱۸صفحه‌یی که سال گذشته توسط نیویورک تایمز به‌دست آمد، تقریباً تغییری نکرده است. این پیش‌نویس ۴۰۰میلیارد دلاری شامل سرمایه‌گذاری چین در دهها زمینه از جمله بانکداری، ارتباطات از راه دور، بنادر، راه‌آهن، مراقبتهای بهداشتی و فناوری اطلاعات طی ۲۵سال آینده انجام می‌شود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2fa4c70c-7258-447b-888e-d0dfbc3fffc7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات