728 x 90

تهدیدهای جنایتکارانه روحانی رئیس‌جمهور درمانده ارتجاع علیه دستگیر شدگان قیام

هیئت دولت آخوند روحانی
هیئت دولت آخوند روحانی
  • آخوند شیاد دست به دامن آخوند جلاد
  • آخوند روحانی: با اینها باید برخورد شود، ما کاری نداریم عددشون هر چی هست، به‌هرحال قوه قضاییه باید رسیدگی کند.
  • دو سال است که اینها برنامه‌ریزی کرده بودند، اعترافات کسانی که به‌طور سازمان‌یافته در قیام بودند، اعترافاتشان پخش خواهد شد.

 

آخوند روحانی امروز چهارشنبه ۱۳آذر گفت:

«اونایی که سازمان‌یافته تو این داستان آمدند، تو اعترافاتشون که قاعدتاً در آینده پخش خواهد شد و شما خواهید دید، برنامه‌ریزی اینها بیش از ۲سال است، دو سال است که اینها برنامه‌ریزی کرده بودند؛ آنها سال گذشته و امسال در مقاطع مختلف می‌خواستند این اقدامات را به انجام برسانند و برای امسال برنامه‌ریزشان برای اواخر دیماه و ایام نزدیک به انتخابات بود، اما وقتی که این طرح اعلام شد، اربابان آنها از خارج از کشور به آنها گفتند که الآن موقعیت خوبی به‌وجود آمده است و آنها را به خیابان‌ها کشاندند.

خب با اینها باید برخورد بشه، ما کاری نداریم، اگر کسی تخلف کرده، کسی که وابسته است، حالا عددشون هر چی هست که به‌هرحال قوه قضاییه رسیدگی بکنه و اینها».

 

 

آخوند روحانی هم‌چنین در حسرت مذاکره با اوباما و خود دعوت کردن مجدد به مذاکره با ترامپ در وحشت از قیام و سرنگونی گفت: هر وقت آمریکا حاضر شود تحریم خود را کنار بگذارد بلافاصله سران ایران و ۱+۵می‌توانند با هم ملاقات کنند و ما در این باره هیچ مشکلی نداریم

آخوند روحانی گفت: ‌ما کشوری هستیم که در معرض ریسک‌های خاص خودمان هستیم ما کشوری هستیم که در طول ۴۱سال گذشته تحت فشارهای تحریمی بودیم به‌ویژه در این دو سال اخیر که شدیدترین فشار تحریمی بر ما وارد شده در آخرین لحظاتی که من داشتم نیویورک را ترک می‌کردم رئیس‌جمهور آمریکا در هتلی که من بودم به من تلفن زد و من پاسخ تلفن او را دادم و این صحبت کوتاه یک ربع - ۲۰ دقیقه‌ای یک لوکوموتیو بسیار قوی برای حرکت قطار مذاکره بود

ایشون سه موضوع را مطرح کرد با من و من به ایشان گفتم راجع به سه موضوع ما آمادگی برای مذاکره نداریم اما اگر موضوع اول که هسته‌یی است به‌زودی تمام شد و شما درست اجرا کردید موضوع دوم و سپس موضوع سوم در دستورکار مذاکره ما قرار خواهد گرفت.

 

این حربه را از دست آمریکاییها گرفتیم و اعلام کردیم که اگر آمریکا همه تحریم‌ها علیه ایران را بردارد، ساعتی بعد می‌توانیم ملاقات داشته باشیم چرا که همه سران ۱+۵ در نیویورک حضور داشتند، منتها آمریکاییها می‌خواستند ابتدا ملاقات انجام شود و پس از آن در مورد لغو تحریم‌ها گفتگو کنند و این در حالی است که ما نه می‌خواهیم کلاه سرمان برود و نه می‌خواهیم کلاه سر کسی بگذاریم.

هر وقت آمریکا حاضر شود تحریم غلط، غیرقانونی، ظالمانه و تروریستی خود را کنار بگذارد، بلافاصله سران ایران و ۱+۵می‌توانند با هم ملاقات کنند و ما در این باره هیچ مشکلی نداریم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/13b4dff1-22ee-4fb9-9610-ed1ac671efd6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات