728 x 90

تهدید مجروحان گلوله خورده قیام آبان ماه توسط اطلاعات سپاه

به آتش کشیدن پایگاه بسیج ضدمردمی در تهران
به آتش کشیدن پایگاه بسیج ضدمردمی در تهران

بر اساس گزارشهای رسیده هم‌اکنون تعدادی از مجروحان قیام آبانماه در زندان تهران بزرگ محبوس هستند. آنها توسط اطلاعات سپاه مورد تهدید قرار گرفته‌اند که بگویند جراحتها به‌دلیل چاقوکشی و دعوای فردی بوده است. در حالی‌که محل جراحت به‌خوبی نشان می‌دهد که جای گلوله است.

 

این مجروحان بدون دسترسی به‌درمان با بدنی مجروح و نحیف در زندان تهران بزرگ محبوس هستند.

در جریان قیام آبان شماری از مجروحان توسط مأموران اطلاعاتی و لباس شخصی، از بیمارستانها و خیابان‌ها به‌بازداشتگاههای اطلاعات آخوندی منتقل شدند و تحت آزار و شکنجه قرار گرفتند.

 

لازم به‌ذکر است در قیام آبان ۹۸ که دست کم ۱۹۱شهر را در برگرفت، مردم و جوانان قیام‌کننده ضربات سنگینی به‌رژیم آخوندی وارد آوردند. تعداد زیادی از مردم معترض مورد شلیک مستقیم نیروهای امنیتی قرار گرفته، کشته و مجروح شدند.

بیش از ۱۵۰۰نفر شهید شدند و بیش از ۱۲هزار نفر نیز بازداشت و روانه بازداشتگاهها شدند. از آمار مجروحان اطلاع دقیقی در دست نیست. سازمان مجاهدین خلق ایران تاکنون اسامی ۷۲۴تن از شهیدان سرفراز قیام آبان منتشر کرده است.

رژیم آخوندی به‌رغم گذشت بیش از ۷۰روز از قیام آبانماه و به‌رغم فراخوانهای داخلی و بین‌المللی، در وحشت از عواقب جنایت علیه بشریت هم‌چنان از اعلام شمار شهیدان، مجروحان و دستگیر شدگان که در زندانهای مختلف تحت شکنجه‌های وحشیانه برای شرکت در شوهای تلویزیونی هستند، خودداری می‌کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dac9e42c-f0de-4e56-97ad-59f1ba3dce45"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات