728 x 90

تهدید به افشاگری در مورد طرح صیانت توسط عضو مجلس ارتجاع

رشیدی کوچی عضو مجلس ارتجاع
رشیدی کوچی عضو مجلس ارتجاع

در ادامه درگیری و کشمکش دستجات درونی باند خامنه‌ای در مورد طرح سرکوب اینترنتی موسوم به صیانت، رشیدی کوچی عضو مجلس ارتجاع به تهدید اعضای این مجلس که به این طرح رأی موافق داده بودند گفت: مخالفان من دست از برچسب‌زدن بردارند، یا دست از این برچسب زدن‌هایشان برمی‌دارند یا بنده هم آن چیزهایی که می‌دانم و بر آن اشراف دارم را به مردم می‌گویم.

شایان یادآوریست که در جریان جنگ‌ و دعوای باندهای رژیم در رابطه با این طرح سرکوبگرانه مشخص شده بود که خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع شخصاً پشت این طرح و بستن اینترنت است.

محمدرضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام آخوندی در گفتگو با خبرگزاری حکومتی ایلنا به‌تاریخ ۶ اسفند درباره طرح مسدود کردن اینترنت توسط مجلس آخوندی گفت: این طرح محصول قهر اکثریت مردم با صندوق‌های رأی است تا نمایندگان اقلیتی از جامعه به بهانه صیانت از فضای مجازی، جلوی گردش آزاد اطلاعات را بگیرند و مانع از باخبر شدن اکثریت از چگونگی انتقال منابع به سوی اقلیت شوند و در آینده نیز بر سیطره اقلیت تداوم بخشند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b4521862-4fea-4c32-9cc6-a16396a63ab7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات