728 x 90

تهدید بمب‌گذاری در پرواز ماهان ایر

ماهان ایر
ماهان ایر

رسانه‌های هندی گزارش کردند به‌دلیل تهدید بمب‌گذاری، پرواز ماهان ایر از دهلی‌نو که آماده حرکت به‌سمت تهران بود متوقف شد و مقامات امنیتی هند بعد از پیاده کردن ۹۴مسافر هواپیما، آن را مجدداً بازرسی کردند. این واقعه تنها چند ساعت بعد از انفجار در دهلی‌نو صورت گرفت. یک مقام آگاه گفت جزئیات مربوط به‌مسافرانی که به مقصد ایران یا عراق تردد می‌کنند مجدداً بررسی می‌شود.

سایت هندوستان تایمز ۱۳بهمن نوشت: یک مقام دیگر امنیتی هند گفته است که دستورالعملی برای بررسی مجدد جزئیات همه مسافرانی که از مبدأً ایران یا عراق به‌هند آمده‌اند صادر شده است.

روز جمعه ۱۰بهمن انفجاری در خیابانی در مجاورت سفارت اسراییل در دهلی‌نو به‌وقوع پیوست.

روزنامه تریبیون هند روز شنبه ۱۱بهمن گزارش کرد تحقیقات اولیه نشان‌دهنده ارتباط این عمل تروریستی با رژیم ایران است.

در زمان انفجار بمب، رام نات کوویند، رئیس‌جمهوری هند و نارندرا مودی نخست‌وزیر هند در یک مراسم نظامی در یک کیلومتری محل این انفجار حضور داشتند.

مقامات امنیتی هند گفتند نامه تهدیدآمیزی در محل انفجار پیدا شده که در آن از قاسم سلیمانی و فخری‌زاده نام برده شده است. منابع پلیس گفتند نامه پیدا شده رابطه رژیم ایران با انفجار را آشکار کرده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/192c60fa-d6be-4374-83c2-c603157634ea"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات