728 x 90

تهدید احمدی‌نژاد به افشای مراودات کاری دولت با نیروی قدس سپاه پاسداران

اسفندیار رحیم مشاعی
اسفندیار رحیم مشاعی
احمدی‌نژاد روز 26اسفند در نامه دیگری به پاسدار قاسم سلیمانی درباره دستگیری حمید بقایی خواستار توضیح او درباره تحویل میلیون‌ها دلار از سوی این نهاد به حمید بقایی شد و تهدید کرد مراودات کاری دولت خود با نیروی قدس را فاش خواهد کرد.
در قسمتی از این نامه آمده است: اینجانب نامه‌های متعدد در موضوع ادعای کذب در تحویل میلیون‌ها دلار توسط جنابعالی به جناب آقای حمید بقایی که بهانه صدور شدیدترین و بالاترین حکم غیرمستند، غیرقانونی، ظالمانه و کاملاً سیاسی علیه ایشان شده است، به جنابعالی نوشته‌ام که بی‌جواب مانده است. از دو حال خارج نیست: یا جنابعالی و زیرمجموعه شما به بقایی وجهی پرداخت کرده‌اید یا این‌که این ادعا کذب است. اگر وجهی پرداخت شده است باید معلوم شود و اگر هم وجهی به بقایی پرداخت نشده که قطعاً نشده است، چرا جنابعالی و همکارانتان در برابر این ادعا و ظلم فاحش سکوت کرده‌اید. جای این سؤال باقی است که چرا با سکوت خود در برابر ظلم بزرگی که در کشور خودتان و به نام شما در جریان است، مشارکت می‌کنید؟.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/666b40b9-b0ca-41de-b723-43feae62d827"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات