728 x 90

تلویزیون رژیم آخوندی: در نوک بالای هرم براندازان سخت اول مجاهدین خلق اند

قیام ایران - مشهد
قیام ایران - مشهد


تلویزیون رژیم آخوندی
۷بهمن ۹۶
در نوک بالای هرم براندازان سخت اول مجاهدین خلقاند
بعد از سال 88هر بار که در ایران بحران سیاسی بود 
بخشی از این نیروها تندتر شدند و به‌سمت براندازی رفتند

تلویزیون رژیم ۷بهمن ۹۶:
علی علیزاده: در نوک در بالای اون هرم براندازان سخت اول مجاهدین خلق‌اند
علیزاده: اگر غرب برای ایران نقشه براندازی سخت داشته باشه هنوز که هنوزه بعد از همه این سالها یک آپشن اصلی بیشتر نداره و اونهم مجاهدین خلق هستند گروهی که هم‌چنان تعداد زیادی‌اند در واقع آموزش دفاعی دیده‌اند/هنوز هم بر همین اساس همه اتفاقاتی که افتاد ولی غرب حاضر نشد اونها رو وارد لیست تروریست بکنه برای همین در نوک در بالای اون هرم براندازان سخت اول مجاهدین خلق‌اند/ بعد از سال 88هر بار که در ایران بحران سیاسی بود بخشی از این نیروها تندتر شدند و به‌سمت براندازی رفتند. 

وحشت نظام از فوران قیام در بهمن

روز 7بهمن یک  مهره خامنه‌ای در رسانه‌های حکومتی، نسبت به استمرار قیام دیماه در بهمن هشدار دار و وحشت‌زده نوشت: یک ماه قبل اغتشاش در مشهد کلید خورد و سازمان تروریستی (مجاهدین) و برخی گروهک‌های مشابه سوار بر موج اعتراض سپرده‌گذاران مالباخته در مشهد شدند و سپس اغتشاش به یکی دو شهر دیگر رسید.... اکنون چند روز است همان کانالهای اجاره‌ای گروهک‌های تروریستی.... مجدداً سازتحریک به اغتشاش و ایجاد بی‌ثباتی را در آستانه دهه مبارک فجر کوک کرده‌اند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2e09d1dd-9db5-497a-b2a0-417e8c5a41f6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات