728 x 90

تلویزیون حکومتی: چطور می‌شود بعد از ۱۷ سال یکهو فریاد ایران برّه برّه را از قلب نجف و کربلا بشنویم

تظاهرات مردم عراق با شعار ایران بره  بره، بغداد تبق حره -عکس از آرشیو
تظاهرات مردم عراق با شعار ایران بره بره، بغداد تبق حره -عکس از آرشیو
  • غیظ رژیم از شعارهای اخراج آخوندها در عراق و افغانستان
  • تلویزیون حکومتی: مدعی هستیم کنار مردم عراق بودیم اما چطور می‌شود بعد از ۱۷سال، یکهو فریاد ایران برّه برّه را از قلب نجف و کربلا بشنویم.
  • برای مهاجری حادثه رخ می‌دهد، کمپین رسانه‌یی ضدجمهوری اسلامی در افغانستان، کشوری که همزبان با ما هست شکل می‌گیرد.

تلویزیون افق (رژیم) ۲۶مرداد۹۹ - حسین نخلی فعال عرصه شبکه‌های مجازی: ببینید ما الآن از سال۲۰۰۳ که آمریکا حمله کرد به عراق چند سال می‌گذرد؟ ۱۷سال، ما مدعی هستیم که آمریکا عراق را اشغال کرد خیلی کارهای بد و زشتی جنایت کرد، کشت.

مجری: قبلش هم جنایت کرده بود.

نخلی: حالا ما به اونش کاری نداریم از وقتی که ما فهمیدیم که آمریکا اشغال کرده عراق را ما هم به‌عنوان یک همسایه با مرز مشترک ۱۵۰۰کیلومتری زمینی نه هوایی زمینی که می‌توانیم راحت قدم بزنیم شروع کردیم فعالیت کردن در حق همسایه خودمان، ما مدعی هستیم که همه چیز را هم دادیم از برق، از خوراک، از امنیت، شهید، خون، پول، نمی‌دانم، خیلی بالاخره، ما می‌گیم دیگه مبارزه با داعش یا مبارزه با القاعده همه را مدعی هستیم کنار مردم عراق بودیم، اما چطور می‌شود یکهو بعد از ۱۷سال با این همه این تفاوتی که بین ما و آمریکاست در فضای زمین عراق فریاد ایران برّه برّه را از قلب نجف و کربلا بشنویم؟

مجری: شعارهای ضدایرانی

نخلی: ضدایرانی، آره ایران برود بیرون، من می‌گویم اینجا به جای این‌که ما کار کردیم انگاری یک کس دیگری روی آنچه که ما کار کردیم سوار شد، یعنی نتوانستیم اون اعانه را جمع بکنیم.

مجری: آقا ما تو افغانستان مشکل زبان داریم؟ شما ملاحظه بفرمایید تو قصه افغانستان توی بحرانهای مختلفی که یک اتفاقی یک حادثه‌یی رخ می‌دهد برای یک مهاجری که خب این حادثه البته تلخ و دردناک هست اما می‌تواند رخ بدهد، این حادثه را می‌کنند یک کمپین رسانه‌یی ضدایرانی در کشوری که همزبان با ما هست...

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9b692c7c-c92d-4ca0-a046-56a3a0f73339"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات