728 x 90

تلویزیون حکومتی: همین داخل می‌گفتند که (خامنه‌ای) واکسن فایزر زده

خامنه‌ای ولی فقیه ارتجاع
خامنه‌ای ولی فقیه ارتجاع

تلویزیون حکومتی شبکه خراسان رضوی روز چهارشنبه ۲۰آبان در گفتگویی درباره واکسن برکت اعتراف کرد که مردم داخل کشور گفتند واکسنی که خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع زده واکسن فایزر بوده است.

عالیزاده از دانشمندان و سازندگان واکسن برکت رژیم در پاسخ به سؤال مجری که: کدام شبهه بود که وقتی که شنیدی خودتان و حالتان رو بد کرد، پاسخ داد: این بود که (خامنه‌ای) واکسن فایزر زد، گفتند که این برکت نبود، این فایزر بود که در قاب برکت زدند. یعنی حتی از داخلیها من شنیدم ها!فکر نکنید آنطرف آبیها گفتن نه همین داخل می‌گفتند که ایشون واکسن فایزر زده، گفتم آقا واکسن فایزر توی شیشه برکت پس اونهمه آدمی که آنجا نشسته‌اند آنهمه وزیر بهداشت مسئولان مختلف... . مگر می‌شود چنین اتفاقی بیفتد. .

علیرضا ظفر از حوزه رسانه رژیم گفت: مهمترین نکته‌یی که هستش بحث بر سر همین ابهامات و سؤالهایی است که اولاً آیا این واکسن بود یا آب مقطر بود؟

وی در پاسخ به اشاره مجری در مورد واکسنی که خامنه‌ای تزریق کرد گفت: حالا بحث حضرت آقا و بعد آمدند گفتند این آقایون خودشان آمدند یعنی سران نظام آمدند واکسن فایزر را استفاده کردند.

مثلا فرض کنید اون گانی که اون کسی که واکسن را به آقا تزریق کرده بود از زیر پوشیده بود به‌عنوان لباس زمستانی آمدند بولد کردند تمام رسانه‌ها و گفتند اصلاً این تزریق مال فایزر بوده تو زمستان بوده این لباس سرد تنش کرده...

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/05da00b8-217d-41f6-be05-a97d1b29aa65"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات