728 x 90

تلاش‌های شکست‌خورده برای سفیدسازی خامنه‌ای

گسترش شیوع کرونا در فقدان واکسیناسیون عمومی و پر شدن ای.سی.یو ها
گسترش شیوع کرونا در فقدان واکسیناسیون عمومی و پر شدن ای.سی.یو ها

در اثر گسترش کرونا خصوصاً ویروس مرگبار دلتا رنگ کرونایی بسیاری از شهرها از سیاهی گذشته و مردم بی‌سپر و بدون دفاع در برابر این ویروس رها شده‌اند.

نظام سلامت کشور در حال فروپاشی است و بزرگترین فاجعه در مورد سلامت مردم در حال رقم خوردن است.

نمکی وزیر بهداشت در این رابطه گفت: «ما هنوز به قله و پیک بیماری نرسیده‌ایم ویروس کرونا در آینده جهش‌های متعددی خواهد داشت، احتمالاً ویروس های آینده واکسن را هم زیر سؤال خواهد برد. از فروپاشی نظام سلامت دلهره دارم» (خبرگزاری تسنیم ۲۷مرداد ۱۴۰۰).

پیش از این نیز روزنامه مستقل نوشت: «آنچه که الآن در آن هستیم شرایط بحرانی نیست بلکه شرایط فراتر از بحران است. ما در وضعیت فوق اشباع هستیم. تخت‌های بیمارستانی کاملاً پرشده‌اند و الآن ما جایی برای بستری کردن بیماران نداریم. این شرایط بحرانی نیست یک شرایطی است به سمت فروپاشی است، فروپاشی نظام سلامت» (مستقل ۲۰مرداد ۱۴۰۰).

علیرضا زالی رئیس ستاد کرونا هم به‌طور ضمنی گفت دیگر هیچ راه‌حلی وجود ندارد و حتی بستن شهرها هم یک کار تسکینی است و تنها راه باقیمانده واکسیناسیون گسترده است: «افزایش سطح واکسیناسیون عمومی و دو هفته لاک داون، تنها راه قطعی برون‌رفت از شرایط فعلی بیماری کرونا در کشور است و جز آن راه دیگری وجود ندارد» (تلویزیون شبکه خبر۲۰مرداد ۱۴۰۰).

در شرایط کنونی مردم در کف خیابان‌ها و فضای مجازی خامنه‌ای را مسبب اوضاع کنونی می‌دانند، و به‌خاطر جلوگیری از ورود واکسنهای معتبر و فتوای دجالگرانه‌اش مبنی برممنوعیت واکسنهای ساخت کشورهای غربی او را لعن و نفرین می‌کنند.

نفرت و خشم مردم از خامنه‌ای به حدی است که باعث نگرانی سردمداران رژیم، رسانه‌ها و حتی امام جمعه‌های خامنه‌ای شده است.

در نمایش جمعه این هفته در بسیاری از شهرها بخشی از سخنان امام جمعه‌ها تلاش برای این بود تا با تلاش مذبوحانه و دجالگرانه خامنه‌ای را از زیر بار شرایط وحشتناکی که بر مردم وارد کرده در ببرند.

آخوند مرتضی مطیعی نماینده خامنه‌ای در سمنان با اشاره به نفرت مردم نسبت خامنه‌ای در زمینه ممنوع ساختن ورود واکسن معتبر به کشور گفت: «امروز عده‌یی با جنگ رسانه‌یی می‌خواهند مقام معظم رهبری را در موضوع تأخیر در واکسیناسیون مقصر جلوه دهند. آمریکا باعث شد تعلل و تأخیر در میزان تأمین واکسن از کشورهای دیگر به‌وجود آید» (خبرگزاری حکومتی ایرنا ۲۹مرداد ۱۴۰۰).

امام جمعه خامنه‌ای در خمین نیز به واکنش منفی مردم نسبت به واکسنهای غیرمعتبر ساخت ستاد اجرایی فرمان خمینی ملعون و سپاه پاسداران اشاره کرد و به مردم توصیه کرد: «تبلیغات منفی علیه واکسن تولید ایران توطئه جدید دشمنان نظام اسلامی است و مردم باید هوشیار باشند و هر سخنی را نپذیرند» (همان منبع)

آخوند حسین ابراهیمی هم رسانه‌های بیگانه و وابسته به قدرتهای استکباری» را متهم کرد قصد دارند از ایران تحت حاکمیت آخوندها تصویر سیاهی از بابت گسترش کرونا در آن، نشان بدهند و «عوامل آنها هم‌چنین تلاش می‌کنند تا بیانات رهبر انقلاب در مورد واردات واکسن ساخت آمریکا و انگلیس را با سیاه‌نمایی به شکلی وارونه جلوه دهند».

در این رابطه رسانه‌های حکومتی هم تقلا می‌کنند که به انحاء مختلف فتوای دجالگرانه خامنه‌ای را توجیه کنند.

روزنامه اعتماد «کاربران شبکه‌های اجتماعی و سلبریتی‌ها» را مورد انتقاد قرار داده چرا که آنها «اشتباها به حکومت (بخوانید علی خامنه‌ای) تاختند که چرا واردات واکسن آمریکایی و انگلیسی را ممنوع کرده است. فراواقعیت آن چنان بر واقعیت سایه افکند که افکار عمومی به جای مطالبه واکسن از وزارت بهداشت، مرتب به حکومت (باز هم بخوانید خامنه‌ای) تاخت» (اعتماد ۳۰مرداد ۱۴۰۰).

به‌رغم این توجیهات بلاهت‌بار واقعیت این است که خامنه‌ای روز ۱۹دی۱۴۰۰ صراحتاً گف: « «ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی به کشور ممنوع است این را من به مسئولان گفتم و الآن هم به‌طور عمومی می‌گویم».

در پی این سخنان سعید نمکی هم به دفاع از حرف‌های او برخاست و گفت: «فرمایشاتی را از مقام معظم رهبری اخیراً عزیزان شنیدند از فلان کشور و فلان کشور نخرید. چون به ما دستور فرمودند توی اروپایی که وارد کردند این واکسن را نمی‌زنند تو آمریکا هم نمی‌زنند. به‌خاطر تشکیکی که ایجاد شده نمی‌زنند. حالا پدر یک خانواده اگر آمدند به او گفتند این دارو این غذا این شیوه معالجه برای فرزندت ممکن است برای فرزندت ایجاد کند. پدر و دلسوز خانواده حق دارد که منع کند مسئولان کشور را از چیزی که در رابطه‌اش تشکیک ایجاد شده است. این همه غوغا و بلوا ندارد این حرف این همه جو سازی شانتاژ نمی‌خواهد» (تلویزیون رژیم ۲۱دی ۱۳۹۹).

آخوند ابراهیم رئیسی جلاد هم فتوای ننگین خامنه‌ای در رابطه با فتوی ننگین خامنه‌ای گفت: «رهبری بسیار حکیمانه تحریم کردند و ممنوع کردند واکسن آمریکایی و انگلیسی را» (خبرگزاری میزان ۲۲دی ۱۳۹۹).

اما اکنون که این فتوا به‌مثابه طناب دار ولی‌فقیه و نظامش عمل می‌کند، آخوندها در تلاشند تا سیاست ضدمردمی در زمینه جلوگیری از ورود واکسن و واکسینه نکردن مردم توسط خامنه‌ای را توجیه و به عبارت دیگر ماست‌مالی کنند و خامنه‌ای را از زیر تیغ خشم و نفرت مردم در ببرند.

ضمن این‌که عدم کارآیی همان میزان از واکسنهای غیرمعتبر هم که به مردم تزریق شده آن‌چنان آشکار است که وزرات بهداشت به‌طور تلویحی به شکست پروژه واکسیناسیون اعتراف کرده است.

در این رابطه روزنامه آفتاب یزد نوشت: «وزارت بهداشت گزارشی منتشر کرده که نشان می‌دهد واکسیناسیونی که تاکنون در ایران انجام شده نتوانسته جلوی ابتلا و مرگ و میر را بگیرد. مرکز آمار و اطلاعات وزارت بهداشت ایران به‌تازگی گزارشی منتشر کرده و طبق ادعای مندرج در این گزارش، میزان مرگ در میان افراد واکسینه شده در ایران را بیش از ۷۵برابر شاخص مربوطه در بعضی از کشور‌های جهان دانسته. در گزارش این مرکز آمده: «تاکنون بیش از ۹۱هزار نفر از کسانی که دوز اول واکسن را دریافت کرده‌اند بعد از دو هفته به کووید-۱۹مبتلا شده و به بیمارستانها مراجعه کرده‌اند. میانگین سن این افراد بین ۶۰ تا ۹۰سال است، از بین بستری‌شدگان حدود هشت هزار و ۵۰۰نفر فوت کرده‌اند» (آفتاب یزد ۳۰مرداد ۱۴۰۰)

بنابراین این تقلاهای زبونانه‌ای برای در بردن خامنه‌ای مردم ایران را نمی‌فریبد. مردمی که ۴دهه است که با پوست و گوشتشان جنایات این رژیم را درک کردند و این روزها هم عزیزانشان را به‌دلیل سیاست کلان قتل تلفات کرونایی خامنه‌ای از دست می‌دهند، آن هم در شرایطی که در اکثر کشورهای جهان با استفاده از واکسیناسیون گسترده مردم تقریباً به زندگی عادی بازگشته‌اند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/45b041b1-e051-450b-812b-b66d5f82427d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات