728 x 90

تلاش ننگین اطلاعات و سپاه آخوندها در رابطه با رسانه‌ها «شبکه خبرنگاران دوست» در خدمت فاشیسم دینی

تلاش ننگين اطلاعات و سپاه آخوندها در رابطه با رسانه ها
تلاش ننگين اطلاعات و سپاه آخوندها در رابطه با رسانه ها

در حالیکه نازنین زاغری زندانی در زندان اوین در اعتراض به شرایط زندان و عدم دسترسی به خدمات پزشکی دست به یک اعتصاب غذای سه روز زده است، همسر انگلیسی او ریچارد راتکلیف، روز ۱۴ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۴ دی ۹۷) در یک کنفرانس مطبوعاتی در لندن، فشارهای غیرانسانی حکومت آخوندی علیه نازنین زاغری را فاش کرد.

 

وی از جمله گفت: «دلیل دیگری که غیر از موضوع رسیدگی پزشکی به این اعتصاب غذا وجود دارد این است که نازنین در ۲۹ دسامبر بعد از کریسمس توسط دو بازجوی سپاه پاسداران در زندان تحت فشار قرار گرفت تا دو مطلب را قبول کند. آنها به او وعده یک مرخصی کوتاه مدت در ماه ژانویه دادند که او آن را نپذیرفت زیرا پیامدهای آن برای خودش و فرزندش خیلی رنج‌آور بود، به‌طور واضح نازنین در معرض یک معامله و بازی سیاسی قبل از دادگاه رسیدگی به بدهی خودسرانه رژیم ایران در لندن قرار گرفته است ولی بدتر موضوع دوم بود که به‌شدت او را تحت فشار قرار دادند تا برای[رژیم] ایران در بریتانیا جاسوسی کند و می‌خواستند او را با رسانه‌هایی مرتبط سازند که وی هیچ ارتباطی با آنها نداشت».

 

تحت فشار گذاشتن یک زن زندانی برای این‌که در «شبکه خبرنگاران دوست»، در خدمت سپاه و اطلاعات آخوندها قرار بگیرد و برای رژیم آخوندی جاسوسی کند، بار دیگر استفاده رذیلانه فاشیسم دینی حاکم بر ایران را در استفاده از پوشش خبرنگاری در غیر انسانی‌ترین شکل آن در مقابل چشم جهانیان و مردم ایران قرار می‌دهد.

 

کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت ایران بارها در این رابطه روشنگری کرده است. از جمله در اطلاعیه هفتم آبان ۹۷ در مورد «توییتهای افشا‌ شده ماشین سایبری رژیم آخوندی » اعلام کرد:

«توییتهای افشا‌ شده این حقیقت را به‌خوبی روشن می‌کند که رژیم برای قالب کردن دروغهایش از پوشش خبرنگاری و ”خبرنگاران دوست“ استفاده می‌کند.

واشنگتن پست ۱۷ اکتبر نوشت: ”اطلاعات جدید توییتر نشان می‌دهد که (کاربران رژیم) ایران تحت عنوان خبرنگاران خارجی خود را پنهان کرده بودند تا پیامهای سیاسی را در اینترنت پخش کنند“.

 

همچنین در اطلاعیه کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورا در ۲۸ شهریور ۹۷،سناریوهای کثیف دیکته شده از سوی وزارت اطلاعات به شبکه ”خبرنگاران دوست“ علیه مجاهدین، با جزئیات و همراه با اسناد و مدارک و اسامی مستخدمان، فاش شده بود:

 

از این پیشتر، مجاهدین در روشنگریها و نامه‌های متعدد در مورد عملکرد «شبکه خبرنگاران دوست» در الجزیره انگلیسی(متعلق به شیخ نشین قطر متحد ارتجاع حاکم بر ایران) و در تلویزیون کانال ۴انگلیس را افشا کرده بودند.

نمونه دیگر، خبرنگاری به نام جیسون رضائیان است که رژیم آخوندی وی را زندانی و گروگان گرفته بود و در معامله اتمی با اوباما آزاد کرد و بعد از آن در مطبوعات آمریکا و انگلیس به مصرف شیطان‌سازی علیه مجاهدین و مقاومت رسید. هدف از بسیج لجن پراکنی و شیطان‌سازی، القاء این نکته است که رژیم آخوندی حاکم بر ایران آلترناتیوی ندارد و هر ایرادی هم که داشته باشد بهتر از مجاهدین است و در نتیجه بشتابید و با همین رژیم معامله کنید و از مزایای آن برخوردار شوید!

دژخیم فلاحیان وزیر پیشین اطلاعات آخوندها در ۱۸ تیر ۱۳۹۶ در یک مصاحبه تلویزیونی گفته بود:

 

آخوند فلاحیان ـ ۱۸ تیر ۹۶

فلاحیان: وزارت اطلاعات پوشش لازم داره برای جمع‌آوری اطلاعات چه در داخل و چه در خارج، یعنی مثلاً ما که یک مأمور اطلاعاتی نمی‌فرستیم بره فرض کنید که المان یا روسیه یا آمریکا بگه خوب من از وزارت اطلاعات هستم لطفاً اطلاعات تون رو به بنده بدهید، هان؟ در پوشش کارهای بازرگانی یا بیشتر شغلهای شما خبرنگاری، خوب خبرنگارها خیلی‌هاشون عوامل مثلاً اطلاعاتی

دهباشی: ما نیستیم

فلاحیان: در آمدی که نداره خبرنگاری باید با یک سرویسی حالا شوخی می‌کنم

دهباشی: نه بابا شرافت قلم بالاتر از این حرفهاست حاج آقا.

فلاحیان: من قبول دارم ولی بالاخره این پوشش لازم داره،

فلاحیان: عرض می‌شود که در همه پوششها ما هستیم... اینها پوشش بوده، یک بخشش پوشش است...

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9dc611ea-8096-45e0-b4b6-f825ffa2ac09"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات