728 x 90

تلاش آخوند روحانی برای رفع و رجوع رسوایی قرنطینه کردن خود و لغو جلسه سران قوا

آخوند روحانی
آخوند روحانی

جنگ گرگها در کرونای ولایت و جواب روحانی به قالیباف و شرکا

در مورد رعایت پروتکلها و لغو جلسه سران قوا

رئیس‌جمهور ارتجاع:

همه بدون استثنا باید تابع دستورات ستاد ملی کرونا باشند

این تأکید خامنه‌ای است هیچ‌کس نمی‌تواند از رعایت پروتکلها تخلف بکند

برخی حرفها را به‌خاطر مصالح نظام نمی‌توان گفت

از همه می‌خواهم سیاه‌نمایی را تا پایان کرونا تعطیل کنیم

لحن تند بر سر آمریکا بر سر دشمنان داشته باشیم نه بر سر همدیگر

از ۹۷ تا امروز در جنگ اقتصادی هستیم

این جنگ تحمیلی هست ما باید واقعیتها را برای مردم بگوییم

حالا آنهایی که ضد انقلاب خارج نشین هستند، حسابشان جداست

ما در داخل همه سرنوشت واحد داریم

امروز اگر بنا باشد یک عده‌یی به بهانه‌هایی بخواهند

یک عده تروریست را از سوریه و جاهای دیگر بیاورند

منتقل بکنند به نقاطی که نزدیک مرزهای ماست

این غیرقابل قبول است و این لحن و این لفظ با صراحت گفته شده

به مسئولان کشورهای همسایه ما، هم آذربایجان هم ارمنستان

آخوند روحانی ۱۶ مهر ۹۹:

مقطع ۹۲ تا ۹۷ که شرایط، شرایطی بوده که در جنگ نبودیم، در تحریم بودیم مشکلات بودیم ولی در جنگ نبودیم و از ۹۷ تا امروز که در جنگ اقتصادی هستیم خب در این شرایط ما باید واقعیتها را برای مردم بگوییم، حالا آنهایی که ضد انقلاب خارج نشین هستند، آنها خب حسابشان جداست، اما ما در داخل که همه سرنوشت واحد داریم و همه واقعیت ملموس واحد پیش روی ما است، همه باید واقعیتها را بگوییم.

مسأله بعدی که روی آن تأکید دارم این‌که ما در یک شرایطی امروز هستیم که همه باید همدیگر را یاری کنیم من دچار حیرت هستم! که هم با کوچکترین بهانه اینطرف و آنطرف مثل این‌که آماده هستند که با ادبیات تند با هم حرف بزنند چرا با ادبیات تند با هم حرف بزنیم؟

حالا نقد اشکال ندارد البته ولی فقط نقد؟ یا نه؟ شما هم رسالت دارید شما هم وظیفه دارید شما هم باید کمک کنید آن کسی که می‌آید می‌گوید چرا اینجوری شد چرا آنجا اینجوری شد چرا یک خرده نقص بود خودش بگوید خودش چه کار کرده؟ اول عمل خودش را بگوید! اول دوستان خودش را بگوید اول حزب خودش را بگوید آنها چه کار کردند؟

ما در یک جنگ هستیم این جنگ تحمیلی هست ما نخواستیم این جنگ به ما تحمیل شده یک آدم خاصی که شما می‌بینید به هیچ اصولی به هیچ مقرراتی پایبند نیست یک همچین آدمی آمده و یک توافق را زیر پا گذاشته و با همه توان آمده برای این‌که نفت ایران به فروش نرسد با همه توان هم آمده جلوی راه‌کارهای بانکی را بگیرد خب تو این شرایط ما داریم مقاومت می‌کنیم ما داریم ایستادگی می‌کنیم این‌که ما بیاییم بگوییم بانک مرکزی ضعیف است پول ملی نمی‌دانم ارزش پول ملی کم شده زیاد شده بانک مرکزی چه کار کند؟ شما راه‌حل بدهید! الآن در این شرایطی که ما هستیم می‌دانند آنهایی که نقد می‌کنند می‌دانند شرایط ما چی هست و این حرف‌ها را می‌زنند!

ما البته اولاً مسئولان ما وزرای ما همه استانداران ما مدیرکل‌های ما همه باید برای مردم توضیح بدهند واقعیتها را بگویند شرایط را بگویند حالا ممکن است بعضی از حرفها را نشود روی آن حرف زد به‌خاطر مصالح ملی ما به‌خاطر این‌که دشمن ممکن است سوء‌استفاده کند.

من خواهش می‌کنم از همه، سیاه‌نمایی را تا پایان کرونا لااقل حالا بعدش اگر کرونا تموم شد تحریم هم اگر باز برفرض بود حالا فعلاً تا پایان این کرونا ما ادامه ندهیم سیاه‌نمایی را تعطیل کنیم تخریب دولت را تعطیل کنیم والله به الله هر چه اختلاف بیشتر بشود دشمن امیدوارتر می‌شود اگر ما می‌خواهیم لحن تند داشته باشیم لحن تند بر سر آمریکا بر سر دشمنان نه بر سر همدیگر آخرین نکته که من می‌خواهم بر آن تأکید بکنم بر مسأله پروتکل هست پروتکل بهداشتی برای ما یک اصل بسیار مهم است. همه مردم همه مسئولان بدون استثنا! همه باید تابع دستورات ستاد ملی کرونا باشند هیچ استثنا ما نداریم این تأکید رهبری معظم انقلاب هست این قانون کشور ما هست این وظیفه ملی ما هست این وظیفه قانونی ما هست این وظیفه شرعی ما هست همه باید پروتکل را مراعات کنیم هیچ‌کس نمی‌تواند تخلف بکند از این پروتکل در تمام مواردی که من در طول این مدت شک کردم خودم از ستاد ملی کرونا سؤال کردم! گفتم آقا این کار را بکنم یا این کار را نکنم این جلسه رو بگذارم یا این جلسه را نگذارم؟ این اجتماع انجام بدهم این سمینار باشد این سمینار نباشد هر چه اونها دستور دادند من عمل کردم این وظیفه دینی ما است وظیفه شرعی ما ست همه باید عمل کنیم یک کسی نمی‌تواند برود وسط مسیل بایستد صدای سیل هم دارد می‌شنود بگوید آقا میترسی وسط رودخانه بایستی! خوب نترس بایست تا آب بیایید تو را ببرد! خوب آب می‌آید می‌برد زلزله دارد تکان می‌دهد می‌گوید میترسی زیر این سقف باشی! خب برو بیرون می‌گوید نه من نمی‌ترسم می خواهم زیر سقف باشم خب باش سقف بیاید روی سرت.

ما باید به عقل مان به دستورات شرع‌مان به پروتکل بهداشتی‌مان همه عمل بکنیم و به همین دلیل ما انشاالله مقررات سخت‌تری را امروز بعدازظهر در کمیته‌یی که ما داریم بحث خواهیم کرد تصویب خواهیم کرد و انشاالله در شنبه در ستاد ملی کرونا تصویب می‌کنیم البته این مرحله مال تهران بزرگ است اگر لازم بود برای استانهای دیگر هم باید اجرایی و عملیاتی می‌کنیم.

مسأله دوم مسأله تروریستها هست، برای ما قابل‌قبول نیست و ما اجازه نمی‌دهیم که در طول سالیان درازی که ما جنگیدیم، شهید سلیمانی در میدان بوده و جنگیده، برای این‌که تروریست را در همانجا قلع و قمع بکنیم و تروریستها در کنار مرز ما قرار نگیرند، در سوریه با آنها جنگیدیم، در لبنان، در عراق، مردم آنها و ما هم آنها را یاری کردیم، به آنها کمک کردیم. امروز اگر بنا باشد یک عده‌یی به بهانه‌هایی بخواهند یک عده تروریست را از سوریه و جاهای دیگر بیاورند منتقل بکنند به نقاطی که نزدیک مرزهای ما است این غیرقابل قبول است است و این لحن و این لفظ با صراحت گفته شده به مسئولان کشورهای همسایه ما هم آذربایجان هم ارمنستان.

نکته سوم این‌که خیلی باید حواسمان جمع باشد که این جنگ تبدیل نشود و گسترش پیدا نکند به یک جنگ منطقه‌ای. این افرادی که این طرف و آن طرف دارند با آتش جنگ می‌دمند، بنزین می‌ریزند، این به نفع کسی نخواهد بود. همه باید واقعیت را قبول کنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1db5c1f9-06ca-4484-b7da-4d93261111ac"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات