728 x 90

انتخابات – شماره ۷

تقلب و آمار‌سازی در نمایش انتخابات ریاست جمهوری

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

انتخابات – شماره ۷

تقلب و آمار‌سازی در نمایش انتخابات ریاست‌جمهوری

۱. رژیم آخوندی برای رونق بخشیدن به نمایش انتخابات، به پرسنل نظامی، وزارت بهداشت، کشاورزی و امور خارجه، آموزش و پرورش و کارکنان کلیه بانک‌های خصوصی و دولتی ابلاغ کرده که شناسنامه آنها باید مهر انتخابات خورده باشد.

۲. در پادگانها در اصفهان، به سربازان گفته شده است که روز شنبه با شناسنامه به پادگان بروند تا مشخص شود که چه کسانی رأی داده‌اند. سربازانی که شناسنامه ندارند از هفته قبل به مرخصی فرستاده شدند تا شناسنامه خودشان را برای رأی دادن بیاورند.

۳. در زندان گوهردشت از ساعت۶ صبح پرسنل در آماده‌باش هستند. آنهایی هم که در مرخصی بودند را برگردانده‌اند و گفته‌اند در داخل زندان رأی بدهند.

۴. به زندانیان عادی در زندانهای ماکو، خوی، بازرگان و سلماس گفته شده‌است که اگر رأی بدهند ۳روز مرخصی تشویقی خواهند داشت.

۵. در تبریز، اهواز، شهریار، ماهشهر، کرمانشاه، بندرعباس، سلمان شهر، نسیم شهر، علی‌آباد کتول، چابهار، خرمشهر، صفادشت تهران، بومهن و شهرک مدنی به مردم وعده می‌دهند که هر کس رأی بدهد به او ۵۰ تا ۲۰۰هزار تومان پرداخت می‌شود.

۶. در درگز به کسانی که رأی بدهند وعده ۲۰هزار تومان شارژ تلفن داده شده است.

۷. در آستارا به بخش زیادی از مردم پیامک داده‌اند که برای رأی دادن بروند و نیازی به داشتن کارت ملی نیست.

۸. در کرج در شهرک منظریه، و در شهریار مسیر خیابان را مسدود کرده‌اند تا مردم مجبور شوند به سمت شعب اخذ رأی بروند. در شعب اخذ رأی نیز پلیس نرده کشیده و شلوغی مصنوعی برای فیلمبرداری ایجاد کرده است.

۹. در هوتک (کرمان)، در شعبه مدرسه کسری نفرات را با اتوبوس از مناطق دیگر برای رأی دادن می‌آورند.

۱۰. رژیم در تهران و سایر شهرها با تعطیل کردن برخی از شعب به‌ویژه در مناطق مرکزی شهر تلاش می‌کنند تا در شعب دیگر جهت فیلمبرداری به‌خصوص برای خبرنگاران خارجی ازدحام ایجاد کنند.

۱۱. نیروهای سرکوبگر برای پنهان نگاه داشتن ابعاد تحریم گسترده شعبده انتخابات از فیلمبرداری و عکس گرفتن از شعبه‌های اخذ رأی جلوگیری می‌کنند و در بسیاری موارد تلفنهای موبایل مردم را گرفته و فیلمها و عکسهای شعب اخذ رأی را از بین می‌برند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۲۸خرداد۱۴۰۰ (۱۸ژوئن۲۰۲۱)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/93e37df2-8ad1-49b9-85e3-47887d4a5eca"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات