728 x 90

تعطیلی ۱۴۶۰کارخانه توسط بانکها

تعطیلی کارخانه‌ها
تعطیلی کارخانه‌ها

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات رژیم گفت: «در شرایطی که ما در جنگ اقتصادی هستیم، تعداد ۱۴۶۰کارخانه توسط بانک‌های کشور تعطیل شده‌اند».
به گزارش روزنامه حکومتی جوان آنلاین به تاریخ ۲۳تیرماه، علی‌حسین رعیتی فرد، مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات رژیم، گفت: «بانک‌ها ۱۴۶۰کارخانه و مراکز تولیدی را به‌دلیل بدهی و عقب افتادگی اقساط تسهیلات دریافتی آن را به تملک خود درآورده و همین امر موجب تعطیلی کارخانه تولیدی و بیکاری عده‌ٔ زیادی از کارگران شده است».

وی گفت: «بسیاری از این کارخانجات مشکل خاصی نداشته و توان تولید را داشته‌اند و بعضاً دستگاههای بروز برای تولید فراهم کرده‌اند. مشکلات مالی بانک باعث تعطیلی، پلمپ و مصادره گردیده و علاوه بر این‌که تولید متوقف شده، تعداد زیادی از کارگر‌ها مستقیم و غیرمستقیم در چرخه تولید آسیب دیده و بیکار شده‌اند».

رعیتی فرد اشاره می‌کند که در دوران شیوع ویروس کرونا کارگران با ۳شیفت کار و با برگزاری شیفتی موسوم به (ایثار) یعنی بدون دریافت حقوق و یا دستمزدی مشغول تولید مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده بودند.

تعطیلی ۱۴۶۰کارخانه توسط بانکها

تعطیلی ۱۴۶۰کارخانه توسط بانکها

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/60e3a397-55da-4de4-94f2-633b764aff88"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات