728 x 90

تعطیل کردن مدارس در وحشت از قیام چهارشنبه‌سوری

مهدی صادقی استاندار رژیم در قم
مهدی صادقی استاندار رژیم در قم

 رژیم آخوندی در وحشت از قیام چهارشنبه‌سوری مدارس شیفت بعدازظهر روز سه‌شنبه را تعطیل اعلام کرد.

در همین رابطه استاندار رژیم در قم روز یک‌شنبه ۲۰اسفند ۹۶ اعلام کرد: «تمامی مدارس قم در نوبت عصر سه‌شنبه ۲۲اسفندماه... تعطیل است».

وی در پایان صحبتهای خود به هراس رژیم آخوندی از قیام جوانان در چهارشنبه‌سوری اعتراف کرد و گفت: «در سطح کشور گزارشهای نامطلوبی را در شب چهارشنبه آخر سال داشتیم».

بیشتر بخوانید:

کنترل دوربینهای بانکها و پمپ‌بنزینها در وحشت از چهارشنبه سوری

جانشین نیروی سرکوبگر انتظامی در آستارا از مدیران جایگاههای سوخت و بانکها خواست، قبل از چهارشنبه سوری، دوربینهای مداربسته محیطهای خود را امتحان و از سالم بودن آنها اطمینان حاصل کنند. این قبیل تقاضاهای  سرکردگان قوای سرکوبگر انتظامی که این روزها از اصناف مختلف درخواست می‌شود بیانگر هراس  رژیم آخوندی از قیام جوانان در چهارشنبه‌سوری است.

 پاسدار پیشه‌ور  اعلام کرد رژیم آخوندی درصدد بستن بسیاری از مغازه‌ها در مراسم چهارشنبه‌سوری است. وی گفت:‌ « مغازه‌های اطراف چهارراه حکیم نظامی آستارا در روز چهارشنبه از ساعت 18به بعد، تعطیل و خودروهای آتش‌نشانی در آن نقطه مستقر خواهد شد».
 

نگرانی سرکردگان انتظامی و قضایی رژیم از قیام چهارشنبه سوری

پاسدار حسین رحیمی، سرکرده پلیس تهران گفت:‌ در چهارشنبه آخر سال کنترل اقشار آسیب‌پذیر را در دستور کار داریم و در صورتی که قوانین رعایت نشود برخورد می‌شود. وی افزود: تا الآن هم ٤نفر بازداشت شده‌اند و تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت هستند

پاسدار حسین ‌اشتری سرکرده نیروی انتظامی رژیم نیز به تهدید متوسل شد  و گفت: اگر عده‌یی به‌دنبال هنجارشکنی هستند بدانند که پلیس در این زمینه با اقتدار وارد می‌شود.

روز گذشته رئیس کل دادگستری رژیم در استان فارس با وحشت از فراخوان ستاد اجتماعی مجاهدین در داخل کشور برای برپایی قیامی دیگر در چهارشنبه‌سوری گفت: عوامل ضدانقلاب در فضای مجازی فعال هستند و مردم باید مراقب باشند که گول فراخوانهای دشمنان را نخورند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/92a6010b-76ec-4464-af2b-f571994710da"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات