728 x 90

تعریف و تمجیدهای مسخره جهانگیری و برخی از وزیران آخوند روحانی از وی ضمن اذعان به بی‌علاجی بحرانهای گریبانگیر رژیم

آخرین روز دولت آخوند روحانی
آخرین روز دولت آخوند روحانی

در آخرین جلسه هیأت دولت روحانی، معاونش اسحاق جهانگیری و برخی از وزیرانش ضمن اذعان به بی‌علاجی بحرانهای گریبانگیر رژیم، به تعریف و تمجیدهای مسخره از رئیس‌جمهور ورشکسته ولایت، پرداختند.

جهانگیری معاون اول آخوند روحانی: در واقع آقای دکتر روحانی قبل از رئیس‌جمهور گنجینه اسرار! این کشور بودند هیچ‌کس از ما نپرسید که شما در این کشور نفت چگونه فروختید. من فکر می‌کردم امروز آقای زنگنه یک اشاره‌یی بکند ترامپ با تیمش ایستادند که نگذارند یک بشکه نفت از ایران فروخته بشود. ۱۲نفتکش ما را در دریا منفجر کردند متأسفانه خیلی از دوستان ما با نادانی کامل به دولت در این شرایط در داخل کشور فشار آوردند. انواع زخم زبانها زدند در واقع رسانه‌های خارجی و قدرتها و نیروهای برانداز و نیروهایی که کج سلیقه‌ای در داخل سعی کردند مهمترین سرمایه دولت و نظام که سرمایه اجتماعی اعتماد مشارکت و امید اجتماعی مردم بود به آن آسیب بزنند و آسیب زدند و متأسفانه بی‌توجهی به این هست که گاهی اوقات شکاف بین جامعه و حاکمیت شکاف بین مردم و دولت ممکن است که منجر به حوادث نگران‌کننده‌ای بشود. امروز دولتی می‌رود دولت دیگری می‌آید با تمام وجودمان به‌عنوان یک ایرانی آرزو می‌کنیم که دولت آینده موفق بشود.

زنگنه وزیر نفت آخوند روحانی: زنگنه وزیر نفت: من به‌عنوان یک شهروند ایرانی برای همیشه خودم را مدیون آقای روحانی می‌دانم که موضوع قطعنامه‌های فصل۷ شورای امنیت علیه ایران را حل کرد

اکنون ما در مقطعی بسیار خطیر هستیم لذا من امروز از همه دوستان با اجازه می‌خواهم که به‌خاطر سربلندی کشور از هیچ کمکی به دولت جدید مضایقه نکنند.

صالحی معاون آخوند روحانی و رئیس سازمان انرژی اتمی رژیم: در دوره ریاست‌جمهوری جناب آقای دکتر روحانی از منجنیق فلک سنگ فتنه می‌بارید. دشمنان ما با استفاده از ابزارهای تبلیغاتی یک‌سره بر این ادعای بی‌مبنای خود پای می‌فشردند که در این دولت توان و ظرفیت برنامه هسته‌یی ایران به کلی در سراشیبی انحطاط و انهدام افتاده است (خبرگزاری ایران پرس ۱۱مرداد۱۴۰۰).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/73c90301-0469-4ec3-984b-2210ee422342"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات