728 x 90

تظاهرات کسبه و مغازه‌داران در تهران و اراک همزمان با سقوط آزاد ریال و افزایش افسارگسیخته مالیاتها

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

تظاهرات کسبه و مغازه‌داران در تهران و اراک همزمان با سقوط آزاد ریال و افزایش افسارگسیخته مالیاتها

 

همزمان با سقوط آزاد ارزش ریال و تورم افسار گسیخته و مالیاتهای سنگین ظهر امروز یکشنبه ۲۲خرداد جمع زیادی از کسبه و بازاریان و مغازه‌داران لوازم خانگی و وسایل برقی در سه راه امین حضور تهران دست به تظاهرات زدند. نیروهای سرکوبگر انتظامی به معترضان حمله کردند که با مقاومت آنان مواجه شدند. تظاهر کنندگان شعارهای نترسید نترسید ما همه با هم هستیم و بی‌شرف بی‌شرف سر دادند. نیروهای سرکوبگر تجمع‌کنندگان و هرکس در محل حضور داشت را با باتون مورد ضرب و شتم قرار می‌دادند.

همزمان در تهرانپارس نیز شماری از مردم در اعتراض به گرانی آب و برق و هم‌چنین قطعی برق، در مقابل فلکه دوم تهرانپارس با شعار آب برق زندگی حق مسلم ماست دست به اعتراض زدند

در همین روز بازاریان اراک نیز در اعتراض به بالا رفتن قیمت دلار و مالیاتهای غارتگرانه رژیم، مغازه‌های خود را بسته و در بازار سرپوشیده این شهر به راهپیمایی اعتراضی پرداختند. آنها شعار می‌دادند بازاری باغیرت حمایت حمایت. معترضان از بازار سرپوشیده خارج و در سطح شهر به راهپیمایی پرداختند و با شعار ببندید ببندید از سایر بازاریان خواستند در برابر غارت و چپاول رژیم به آنها بپیوندند.

خانم مریم رجوی با درود به بازاریان و مغازه‌داران معترض گفت جز آخوندها و باندهای غارتگر حکومتی و آقازاده‌های فاسد و تبهکار و وابستگان آنها، اکثریت قریب به اتفاق مردم به‌نحو فاجعه باری از فقر و تورم و بیکاری رنج می‌برند. ثروتهای مردم در سرکوب و تروریسم و پروژه‌های ضد ملی اتمی و موشکی و جنگ‌افروزی خارجی هدر می‌رود. تنها راه پایان نظام منحوس ولایت فقیه و استقرار دمکراسی و حاکمیت مردم است.

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۲۲ خرداد ۱۴۰۱ (۱۲ ژوئن ۲۰۲۲)

-تظاهرات کسبه و مغازه دارن در تهران و اراک - 0

-تظاهرات کسبه و مغازه دارن در تهران و اراک - 1

-تظاهرات کسبه و مغازه دارن در تهران و اراک - 2
 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a166816b-65d7-4ead-ba3b-edfc20be452b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات