728 x 90

تظاهرات فطر قیام در عراق علیه دم و دنبالچه‌های ولایت فقیه

قیام  مردم  عراق - عکس از آرشیو
قیام مردم عراق - عکس از آرشیو
  • قیام‌کنندگان عراقی گفتند: ما تمام فعالان را از طرح‌ها و تحرکات تبهکارانه رژیم ایران از طریق بازوان پلید آن برحذر می‌داریم.

قیام‌کنندگان عراقی در ایام عید فطر در میدان تحریر بغداد و سایر میدانهای اعتصاب در دیوانیه، نجف، کربلا، میسان، ناصریه و سایر شهرهای بپا خاسته با برگزاری مراسمی یاد و خاطره شهدای انقلاب اکتبر عراق را گرامی داشتند. تظاهر کنندگان بر پیمودن راه آنها تا تحقق اهداف انقلاب و جارو کردن دم و دنبالچه‌های ولایت فقیه ارتجاع در عراق تأکید کردند.

کمیته سازماندهنده تظاهرات انقلاب اکتبر عراق روز ۵خرداد در بیانیه شماره ۲۵۰ خود قیام‌کنندگان را به استمرار قیام فراخواند و تأکید کرد: «هدف سرفرازانه‌ای که شما را گردهم آورده، اسقاط رژیم سهمیه‌ای فرقه‌گرا و حاکمیت احزاب فاسد آن و اخراج رژیم ایران از عراق و حفظ استقلال و وحدت آن است. ما تمام فعالان را از طرح‌ها وتحرکات تبهکارانه رژیم ایران از طریق بازوان پلید آن برحذر می‌داریم. هدف آنها پراکنده کردن قیام‌کنندگان و تشتت در آرمانشان است تا بدین وسیله انقلاب را پایان بخشند. از این رو، از تمامی فعالان می‌خواهیم تلاشهایشان را متحد کنند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/74522b27-56ad-4598-a83e-85b567496aac"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات