728 x 90

ایران قیام سراسری – شماره ۱۶

تظاهرات شبانه و جنگ و گریز در کلان‌شهرها میان جوانان و نیروهای سرکوبگر در دهمین روز قیام

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

ایران قیام سراسری – شماره ۱۶

تظاهرات شبانه و جنگ و گریز در کلان‌شهرها میان جوانان و نیروهای سرکوبگر در دهمین روز قیام

تهران – تظاهرات و رودررویی با پاسداران و نیروهای انتظامی و اطلاعاتی حداقل در ۱۰نقطه

 

به‌رغم بسیج گسترده و حمله و هجوم گله‌وار پاسداران و مزدوران بسیجی و لباس شخصی، تظاهرات شبانه و جنگ و گریز در دهمین روز قیام در بسیاری از شهرها به‌ویژه تهران و کلان شهرهای دیگر مانند تبریز، شیراز، مشهد، اصفهان، رشت و کرج ادامه دارد.

 

در شامگاه سوم مهر در تهران دست کم در ۱۰نقطه از جمله نارمک، صادقیه، هفت‌حوض، اکباتان، ستارخان و بزرگراه شریعتی جوانان شورشی با گله‌های پاسداران در جنگ و گریز هستند. تظاهر کنندگان شعار می‌دهند، «مرگ بر خامنه‌ای، مرگ بر دیکتاتور»، «مرگ بر بسیجی، نترسید، نترسید ما همه با هم هستیم»، «ایرانی باغیرت، حمایت، حمایت» و «می‌جنگیم، می‌میریم، ایرانو پس می‌گیریم».

 

در تهران بیلبورد بزرگ تبلیغاتی رژیم و یک موتور نیروهای سرکوبگر در خیابان شریعتی توسط جوانان شورشگر به آتش کشیده شد. در نارمک، جوانان شورشی دو موتور و یک خودروی نیروهای سرکوبگر را به آتش کشیدند. در پونک و پردیس و اکباتان، به‌رغم حضور گسترده مأموران جوانان و مردم به جان آمده به تظاهرات خود ادامه می‌دهند. در تهران دانشجویان دانشگاه تهران، در کوی دانشگاه دست به تظاهرات زده و شعار می‌دهند «می‌جنگیم، می‌میریم، ایرانو پس می‌گیریم». در ستارخان تظاهر کنندگان شعار می‌دهند، «می‌کشم، می‌کشم، هرآن که خواهرم کشت».

 

در تبریز، جوانان شورشی در تظاهرات شبانه خود شعار می‌دهند، «نه شاهچی‌ام، نه شیخ‌چی، میلتچیم میلتچی».

کارگزاران رژیم برای جلوگیری از ادامه تظاهرات در کرج برق بسیاری از مناطق شهر را قطع کردند، اما جوانان به تظاهرات خود ادامه دادند.

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۳ مهر ۱۴۰۱ (۲۵ سپتامبر ۲۰۲۲)

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a0528221-ebe7-4dc4-8fd7-22184e628f6a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات