728 x 90

سی.ان.ان: تظاهرات تمامی شهرهای لبنان را فراگرفته است

تظاهرات مردم لبنان در بیروت
تظاهرات مردم لبنان در بیروت

تلویزیون سی.ان.ان گزارش داد: تظاهرات در سراسر لبنان وارد چهارمین روز خود شده است. در لبنان مردم علیه فساد و افزایش مالیاتها تظاهرات می‌کنند و خواستار استعفای دولت کنونی به‌خاطر بحران اقتصادی کشور بودند.

دولت ائتلافی در لبنان شامل گروه‌های فرقه‌گرا و احزاب سیاسی است ولی با هر کسی که در جمعیت صحبت می‌کنیم می‌گوید، آنچه آنها به واقع نمایندگی می‌کنند منافع خودخواهانه خودشان است و منافع شغلی و منافع سیاسی خودشان است که سال‌ها پیش مردم آنها را رها کرده‌اند. در نتیجه مردم برای همین به خیابان‌ها آمده‌اند.

 

سی.ان.ان گفت: بیش از ۲۴ساعت از اولتیماتوم سعد حریری، نخست‌وزیر لبنان به شرکای دولتی خود می‌گذرد تا اختلافاتشان را کنار گذاشته و پیشنهادات قاطع ارائه و اقداماتی انجام دهند که مشکلات لبنان را حل کند. زمان در حال اتمام است.

 

سی.ان.ان افزود: این سلسله تظاهرات تنها در بیروت نیست. تظاهرات در بخشهای مختلف در لبنان در جریان است و اساساً تمامی شهرهای عمده از طرابلس در شمال تا جنوبی‌ترین شهر گسترش یافته و تظاهر کنندگان از همه فرقه‌ها و گروهها تشکیل شده است. آنها خواستار تغییر دولت و تغییر اساسی در نحوه اداره کشور هستند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/eec77970-2b5f-4e4b-ab08-395545248396"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات