728 x 90

تظاهرات ایرانیان آزاده و اشرف‌نشانها در کشورهای مختلف جهان در حمایت از قیام مردم ایران + فیلم

تظاهرات در سوئد در حمایت از قیام مردم ایران و محکومیت توطئه تروریستی رژیم ایران
تظاهرات در سوئد در حمایت از قیام مردم ایران و محکومیت توطئه تروریستی رژیم ایران

ایرانیان آزاده و اشرف‌نشانها در کشورهای مختلف جهان با برپایی تظاهرات و آکسیونهای متعدد حمایت خود را از قیام مردم ایران و سرنگونی رژیم آخوندی ابراز کردند

این سلسله تظاهرات در یوتوبوری و استکهلم سوئد، کپنهاک دانمارک، تورنتوی کانادا، لاهه هلند و سیدنی استرالیا برگزار شد.

تظاهر کنندگان همچنین طرح تروریستی رژیم آخوندی علیه همایش ایرانیان در پاریس را محکوم کردند و خواستار محاکمه و مجازات آمران و عاملان این توطئه گردیدند.

آنان همچنین خواهان بستن سفارتها و لانه‌های جاسوسی رژیم آخوندی در کشورهای خارجی و اخراج دیپلمات تروریستهای رژیم شدند.

بیشتر بخوانید

 

کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت ایران:

خامنه‌ای، روحانی و وزیران خارجه و اطلاعات تصمیم حمله به گردهمایی پاریس را گرفتند و اجرای آن به‌عهده وزارت اطلاعات و «دیپلماتها» گذاشته شد نمایندگیهای رژیم در اروپا باید تعطیل و مأموران اطلاعات و قدس اخراج شوند دادستان فدرال آلمان روز ۱۱ژوییه طی اطلاعیه‌یی اعلام کرد قضاییه آلمان حکم بازداشت اسدالله اسدی دیپلمات تروریست آخوندها را به اتهام جاسوسی و تبانی برای قتل صادر کرده است. وی پیش از این، در اول ژوییه با یک حکم جلب اروپایی دستگیر شده بود.

بنا بر این اطلاعیه، اسدی در مارس ۲۰۱۸به یک زوج ساکن آنتورپ مأموریت داده بود تا یک سوءقصد انفجاری را علیه گردهمایی بزرگ سالانه ایرانیان در۳۰ژوئن ۲۰۱۸در فرانسه به‌اجرا گذارد....(جزئیات بیشتر)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/406b6e1b-a2f2-4b56-bec2-17659093fa18"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات