728 x 90

تصمیم رژیم به برچیدن دوربینهای نظارتی آژانس در سایتهای اتمی، همزمان با سفر گروسی به ایران

دوربینهای نظارتی آژانس در سایتهای اتمی رژیم
دوربینهای نظارتی آژانس در سایتهای اتمی رژیم

خبرگزاری آسوشیتدپرس روز یکشنبه ۳ اسفند، درباره سفر گروسی به ایران و مواضع حکومت آخوندی گزارش داد: «روز یکشنبه در حالی که رافائل گروسی در تهران به سر می‌برد، مقام‌های رژیم اعلام کردند قصد دارند دوربینهای نظارتی آژانس را در سایتهای اتمی مسدود کنند. جواد ظریف گفت این دوربینها در اجرای قانون تصویب شده توسط مجلس به‌رغم دیدار گروسی، قطع خواهند شد».

آسوشیتدپرس افزود: «اظهارات ظریف در بالاترین سطح رژیم ایران نشان می‌دهد که رژیم ایران در اجرای پروتکل الحاقی به چه کاری دست خواهد زد. ظریف گفت: آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قطعاً فیلم این دوربینها را به‌دست نخواهد آورد. و مقامات این سایتها موظف خواهند شد که برای آن دوربینها نوار فراهم نکنند».

رویترز نیز نوشت: «در صورتی که بازرسیهای سرزده در ایران متوقف شود ۲۰ تا ۳۰درصد از ظرفیت نظارتی آژانس اتمی کاهش خواهد یافت».

همزمان با سفر مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهران بسیجیان و چماقداران لباس‌شخصی ولایت فقیه تحت پوش تشکلهای دانشجویی در مقابل سازمان انرژی اتمی رژیم تجمع کردند و به سفر گروسی به ایران اعتراض کردند. آنها شعار اخراج بازرسان سرمی دادند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b0f9a316-0738-4514-8249-4afb624d185f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات