728 x 90

تشنج و جنگ و دعواهای باندی و حمله به قالیباف در مجلس ارتجاع

مجلس ارتجاع
مجلس ارتجاع

صبح امروز در جلسه علنی مجلس ارتجاع هنگام تصویب بودجه به تشنج و درگیری کشیده شد.

صباغیان: من از شما خواهش می‌کنم بگذارید آقای قالیباف ما حرف‌مان را بزنیم آقای قالیباف یک طرفه دارید می‌روید. آقای قالیباف اینجا مجلس است اینجا پادگان نظامی نیست شما نماینده برتر نیستید آقای قالیباف جنابعالی یک حزب تشکیل دادید کسی تو مجلس نمی‌تواند حرف بزند.

امیرآبادی: همکاران اعتراض نکنند خواهش می‌کنم اجازه بدهید آقای صباغیان حرفش را بزند. (همهمه در مجلس)

این که از صدایی از این مجلس بیرون بیاید و اینجا را تشبیه کند به پادگان به خدا این سزاوار نیست .

ما رسماً داریم سوژه درست می‌کنیم می‌دهیم به جریان ضد انقلاب و مزدوران داخلی بعد هم می‌ایستیم غصه می‌خوریم (خبرگزاری مجلس رژیم۱۲ اسفند).

 

پاسخ عضو دیگر مجلس ارتجاع میرمحمدی: اینجا پادگان است

در پاسخ به حملهٔ صباغیان به قالیباف که مجلس را مثل پادگان اداره می‌کند، میرمحمدی یکی از اعضای باند قالیباف در مجلس، گفت: بله اینجا پادگان است. اما باورمان نمی‌شد که یک روزی پیش بیاید که خودمان خلاف به شکل تهمت علیه این مجلس از تریبون صحبت کنیم ما همان حرفی را می‌زنیم که همان صحبتی را می‌کنیم که معاندین بر علیه این مجلس دارند می‌گویند آن وقت ما هم بیایم همین حرف را بزنیم ؟البته به یک نگاه بله اینجا پادگان هست ما همه سرباز نظام هستیم افتخار می‌کنیم سرباز نظام هستیم (خبرگزاری مجلس ۱۲اسفند۹۸).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e5441d78-709a-49d4-82ab-ab42b6e73d92"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات