728 x 90

تشدید جنگ گرگها در وحشت از تاثیر فضای مجازی

شبکه‌های اجتماعی
شبکه‌های اجتماعی

روزنامه آرمان وابسته به باند مغلوب با درج مقاله‌ای به تاریخ دوشنبه ۲۹دی؛ با زیر سؤال بردن طرح اخیر مجلس ارتجاع مبنی بر مدیریت فضای مجازی توسط صدا و سیما به باند رقیب حمله کرد و نوشت: «با توجه به این‌که صدا و سیما هنوز در مدیریت و نظارت بر برنامه‌های خود دچار ضعف و کاستی است چگونه می‌تواند بر فضای مجازی که مانند اقیانوسی بی‌انتهاست نظارت داشته باشد؟ اساساً صدا و سیما با از میان برداشتن رقیبش، باز هم می‌تواند اعتماد عمومی و مخاطبان خود را بازگرداند».


روزنامه آرمان در ادامه با حمله به باند خامنه‌ای و تلاش این باند برای قبضه صدا و سیما به‌نقل از آخوند مهدی شیخ عضو کمیسیون فرهنگی مجلس دهم ارتجاع می‌نویسد: «گفته می‌شود که سازمان صدا و سیما با مدیریت و نظارت بر فضای مجازی می‌خواهد رقیب اصلی خود را از میان بردارد. مصلحت نیست که این فضا به دست صدا و سیما بیفتد».


به گفته روزنامه حکومتی آرمان؛ در حالی اعضای کمیسیون تلفیق بودجه طی مصوبه‌یی ۲هزار میلیارد تومان اعتبار برای تولید محتوا در فضای مجازی تخصیص دادند که قاطبه کارشناسان و صاحب‌نظران عرصه رسانه بر این عقیده‌اند که سال‌هاست فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی گوی سبقت را از صدا و سیما که عنوان رسانه ملی را یدک می‌کشد ربوده‌اند و در این راه توانسته‌اند خود را به‌عنوان منابع و مراجع به‌روز و دست اول به جامعه بقبولانند و به‌جرات می‌توان گفت فضای مجازی به رقیبی جدی برای تلویزیون تبدیل شده است. یک برنامه اینترنتی از بسیاری از برنامه‌ها و مجموعه‌های این رسانه به‌مراتب بیننده بیشتری دارد».


این روزنامه مقاله خود را با نقل‌قول از محمود واعظی، رئیس دفتر آخوند روحانی مبنی بر این‌که: «مدیریت فضای مجازی چه ربطی به صدا و سیما دارد. من در جریان بحث نمایندگان نیستم» ادامه داده و در پایان می‌نویسد: «اول این‌که این تصمیم مجلس نسبتی با اختیارات صدا و سیما و قواعد حکمرانی ندارد. دوم این‌که مجلس بدون مشورت با شورای عالی فضای مجازی به ریاست رئیس‌جمهوری چنین تصمیمی را اتخاذ کرده است».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/75aa07d3-ab88-42cd-acc9-8e8d5b7df287"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات