728 x 90

تشدید بحران درونی رژیم: حسین مقصودی عضو مجلس ارتجاع: دشمن بزرگتر از آمریکا مدیران و مسئولانی هستند که تفکر رهبری و امام را در عمل قبول ندارند

تشدید بحرانها و کشمکش باندهای درونی رژیم
تشدید بحرانها و کشمکش باندهای درونی رژیم

با تشدید بحرانهای گریبانگیر رژیم جنگ باندهای درون رژیم آخوندی شدت بیشتری پیدا کرده است:‌

حسین مقصودی عضو مجلس ارتجاع در سخنرانی در صحن علنی مجلس باند روحانی را متهم کرد برای غارت و چپاول بیشتر، دست به بزرگنمایی احتمال جنگ می‌زنند. او گفت: « جنگ آمریکا علیه ایران یک شعار و یک شو تبلیغاتی و آدرس غلط و دروغ سال ۹۸است. آدرس غلط را کسانی می‌دهند که می‌خواهند در کشور چپاول و غارت کنند».

وی با اشاره به سیاست‌های شکست‌خورده اقتصادی رژیم گفت: « تا زمانی که این مدل اقتصاد شکست‌خورده توزیعی دولتی بر کشور حاکم باشد و اقتصاد خصوصی به‌نام خصوصی‌سازی به عده‌یی خاص و غارتگر اموال بیت المال واگذار شود آمریکا نیازی به جنگ و حمله به ایران را ندارد»...

وی به بی‌اعتباری فزاینده موقعیت خامنه‌ای در رژیم اشاره کرد و گفت: «دشمن بزرگتر از آمریکا آن مدیران و مسئولانی هستند که تفکر رهبری و امام را در عمل قبول ندارند...»

عضو مجلس ارتجاع بحران اقتصادی و فساد باندهای حکومتی را نیز دشمنی بزرگتر از آمریکا خواند و گفت:‌

«دشمن داخلی ما امروز آمریکا نیست دشمن داخلی و بزرگتر از آمریکا بیکاری جوانان، حاشیه‌نشینی، فاصله طبقاتی، تورم، یاًس و ناامیدی افسردگی جوانان و فعال شدن گسل اختلافات قومی و مذهبی در کشور است.

جنگ بزرگتر از آمریکا امروز ثروت مدیرانی ‌ست که چند هزار میلیارد اندوخته دارند و فرزندان آنها در داخل و خارج فخر فروشی می‌کنند...».

او از روحانی خواست که قبول کند «قصه پرغصه برجام شکست‌خورده است» و افزود: «باید همه ما شکست برجام را قبول کنیم»

حسینعلی شهریاری یکی دیگر از اعضای مجلس ارتجاع در سخنرانی در صحن علنی مجلس در حمله به باند روحانی گفت:‌ «عملکرد بعضی از دولتمردان روی خیلی از خلفای جور صدر اسلام را در مسائل فساد، رشوه، بی‌عدالتی و تبعیض سفید کرده است». او با اشاره به گفتار درمانیهای روحانی افزود:‌ مسئولان همیشه در تریبون ها مطرح می‌کنند که مشکلی نیست و مدیریت می‌کنند. استثناً این صحبت آنها درست می‌باشد زیرا واقعاً خودشان و اطرافیانشان مشکلی ندارند ضرب‌المثل معروفی ست که گفته می‌شود سیر از گرسنه و سواره از پیاده خبری ندارد واقعاً مسئولان و ما نمایندگان مردم مشکل معیشتی نداریم و نگران نیستیم و هر آنچه که می‌گوییم بیشتر گفتاردرمانی می‌باشد».

محمد باقر سعادت عضو دیگر مجلس ارتجاع نیز  با تأکید بر این که بحرانهاهی اقتصادی  رژیم و «مشکلات چند وجهی»‌معیشتی مردم ناشی از تحریمها نیست گفت:‌ «آیا همه مشکلات ما آورده تحریم است؟  فساد سازمان یافته، ضعف های شدید در مبارزه با رانت خواری و سوء استفاده که ربطی به تحریم ها ندارد. واردات لجام گسیخته ای که کمر تولید ملی را شکسته و حمایت شائبه برانگیز از صنایع غیررقابتی و تولیدات بی کیفیت آنها همچون خودروسازی که تقصیر آمریکا، اسرائیل و عربستان نیست».

آخوند پژمانفر عضو دیگر مجلس ارتجاع روحانی را بزرگترین قانون شکن در رژیم خواند و گفت: «آیا آقای رییس جمهور می دانید که شما بیشترین قانون شکنی را بین دولت های گذشته داشته اید؟ شما بیشترین قانون شکن بوده اید»! 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a79195d6-5e63-47d5-9a95-77bc100224a8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات