728 x 90

تسخیر زنجیره‌ای سایتها؛ خامنه‌ای دق‌الباب را می‌شنود!

تسخیر دروربینهای شهرداری تهران
تسخیر دروربینهای شهرداری تهران

تسخیر زنجیره‌یی سایتها و زیرساخت‌های نهادهای حکومتی چنان ولایت پر «اقتدار!» خامنه‌ای را روی ویبره برد که از فرط هراس به هذیان گویی‌های پریشان و مزمن افتاده‌اند.

در هم ریختگی آن چنان شدید بود که در ابتدای دریافت ضربه خواستند برای دلداری بسیجیان آنرا به آمریکا و صهیونیسم نسبت بدهند مبادا دل بسیجیان از کار کانون‌های شورشی خالی شود. ولی این سیاست افاده نکرد. حالا زاکانی شهردار بسیجی رژیم در تهران مدعی شد که از روز شنبه همه سامانه‌های شهرداری وارد مدار شده و تلاش دشمن ناکام مانده است!

ولی سایر رسانه‌های حکومتی ضد و نقیض‌گویی زاکانی را افشا کردند و نوشتند: «سامانه‌ٔ الکترونیکی شهرداری یک هفته بعد از هک آنها هم‌چنان غیرقابل دسترس است». ( سایت راهبر معاصر و سایت زومیت ۱۴۰۱۰۳۲۱)

رسانه حکومتی اعتماد آنلاین (رژیم) نیز روز ۱۹خرداد وجه دیگری از ضربه دریافتی و طامات بافتن زاکانی را رو کرد و نوشت:

«در حالی که گفته می‌شود علاوه بر سامانه‌های شهرداری تهران، اتوماسیون اداری داخلی این سازمان نیز از دسترس خارج شده است، هیچ مقامی در شهرداری و زیرمجموعه‌های آن اطلاع‌رسانی دقیقی در این زمینه انجام نداده است. هم‌چنین برخلاف روند معمول پس از وقوع چنین حملاتی تا لحظه تنظیم این گزارش هیچ‌کدام از نهادهای فعال در زمینه امنیت سایبری از جمله مرکز ماهر، پلیس فتا، مرکز افتا، پدافند غیرعامل و… سخنی نگفته‌اند

این در حالی است که تاکنون اتصال برخی از سرویس‌دهندگان خدمات شهری به سامانه‌های شهرداری قطع مانده و خبرهای ضدونقیضی درباره از بین رفتن اطلاعات سامانه‌های مختلف مانند تهران من نیز منتشر شده است که نمی‌توان آنها را تأیید یا تکذیب کرد. ». .

 

خبرگزاری حکومتی ایبنا روز۱۹ خرداد ۱۴۰۱ صاف و پوست کنده روی نقش و کارکرد کانون‌های شورشی و مجاهدین متمرکز شده و نوشت: «مدتی است در فضای جامعه شاهد اتفاقات عجیبی هستیم. یک روز سامانه‌های مدیریت شهری هک می‌شود و روز دیگر تصاویری از دیدار و سخنرانی مسعود رجوی، ... . در شبکه‌های تلویزیون داخلی ایران در قالب حملات سایبری دیده می‌شود. از سویی در فضای مجازی هم فعالیت‌های گسترده‌یی در جریان است... روزبه‌روز خشم مردم نسبت به وضعیت موجود بیشتر شود.

 

مجاهدین خلق با گزینه‌های مختلف روی میز مشغول کار هستند

... این گروه با پوست‌اندازی جدیدشان این روزها در قالب‌های تازه‌تری فعالیت می‌کنند هم‌چون تشکیل ارتشهای سایبری در فضای مجازی برای فعالیت‌هایی که از آنها یاد شد و در کنار این هنوز هم اگر امکان برای‌شان فراهم شود باز گزینه اقدامات تروریستی روی میزشان قرار دارد. در این خصوص محمد صادق کوشکی، و یکی از افرادی که سال‌ها بر فعالیت‌های گروه مجاهدین خلق مطالعه کرده است گفت: این روزها عمده فعالیت مجاهدین خلق بر جنگ روانی متمرکز شده است. این جنگ علیه نظام جمهوری اسلامی است. این گروه می‌کوشد به جامعه این‌گونه القاء شود که جامعه به بن‌بست رسیده است. وی افزود: این فعالیت‌ها توسط بقایای سازمان مجاهدین در پایتخت کشور آلبانی به‌وسیله افرادی بالغ بر ۲هزار نفر انجام می‌شود. این افراد اسلحه ترور را کنار گذاشتند و در فضای مجازی و به‌طور مشخص اینستاگرام، توئیتر و تلگرام به فعالیت مشغول هستند این نوع از فعالیت‌های تروریستی مجاهدین بسیار خطرناک‌تر از ترور فیزیکی افراد است».

 

اما بد نیست نمونه دیگری از ضربه به گیجگاه رژیم و درماندگی عناصر رژیم را از زبان یکی از عناصر باند مغلوب بشنوید: «شاید مدیران و مسئولان داخلی برای پوشاندن ضعف مدیریتی خود یا خطاهای خود از دید مردم، گاهی به‌صورت عمدی سیستم‌ها را از کار می‌اندازند. هم‌چنین ممکن است مثلا تصمیم گرفته باشند، نرخ‌ها را تغییر داده و قیمتها را بالا ببرند و یک دفعه نرخ اتوبوسرانی، مترو، عوارض نوسازی در شهرداری یا امثال اینها را بالا ببرند که اینها می‌تواند بهانه خوبی باشد تا سیستم را دستکاری کرده و به‌صورت مصنوعی از مدار خود خارج کنند و بعد که به شهروندان اعلام شد، سیستم اشکال دارد، اقدامات مورد نظر خود را انجام دهند» (جهان صنعت ۱۸خرداد ۱۴۰۱).

البته گاه‌گداری هم پیش می‌آید که تک مضراب‌های پراکنده‌ای در درون رژیم به گوش می‌رسد که باید آنها را ناشی از درز و شکاف‌های متعدد عبای مندرس ولایت دانست؛ برای مثال یکی از خبرنگاران حکومتی به نام بهنام صمدی، لرزه‌های اقتدار پوشالی ولایت را به رخ پاسدار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل حکومت آخوندی کشید.

وی در توئیتر خود نوشت: «مدتی است سردار جلالی گمشده است. قطعاً سازمان پدافند غیرعامل وظیفه‌اش این نبود که پیگیر سرورهای "هات‌گرام و طلاگرام" در طبقه نهم ساختمان وزارت ارتباطات باشه. امروز که کل سیستم‌های شهرداری تهران پوکیده ایشون کجاست؟»

واقعیت را البته باید در یک اعتراف کوتاه در همان روزنامهٔ جهان صنعت یافت که انزجار مردم از حاکمیت آخوندی را چنین تأیید و بازگو می‌کند: «بدبینی و بی‌اعتمادی... در عمق جان جامعه نشسته است». و به این ترتیب تداوم چنین ضرباتی را به بدنه‌ٔ حاکمیت فاسد آخوندی محتوم می‌شمارد.

معنای این ضربه‌ها را خود دشمن پیش از هر کس دیگری درک می‌کند؛ از همین روست که یکی از سایت‌های وابسته‌ٔ حکومتی به نام تیتر برتر در روز ۷بهمن ۱۴۰۰، پس از تسخیر و پخش سخنان و تصاویر رهبری مقاومت در رادیو تلویزیون حکومتی، به‌یاد عملیات‌های چلچراغ و فروغ جاویدان افتاد! این سایت، هراس و سوزوگداز کفتاران ولایت را چنین به معرض نمایش گذاشت: «[مجاهدین] در خرداد سال۶۷ به شهر مهران تهاجم کردند و شعار «امروز مهران، فردا تهران» سر دادند. هنوز دو ماه از سر دادن این شعار نگذشته بود که آنرا عملی کرده و به قصد تهران، از شهر مرزی قصرشیرین وارد ایران شدند. امروز مقامات ما انگشت به دهان‌اند که چطور (مجاهدین) به آنتن صدا و سیما رسیدند! چنان‌چه فردا (مجاهدین) به «بیت» برسند آیا باز هم تقصیر را به گردن اقدام «فوق‌العاده پیچیده» خواهید انداخت و تیتر خواهید زد: چطور (مجاهدین) به بیت رسیدند؟»

آری؛ خامنه‌ای صدای دق‌الباب را می‌شنود!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/539ab477-3f2b-48a1-af1e-2abe94786d32"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات