728 x 90

ترفند گشتاپوی دینی از طریق مزدور نفوذی ایرج مصداقی

کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت ایران
کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت ایران

کمیسیون امنیت و ضدتروریسم

ترفند گشتاپوی دینی از طریق مزدور نفوذی ایرج مصداقی

به اطلاع دوستان و رفقا و پیشمرگان کرد که از تنظیم ضدانسانی و زهر ریختن ایرج مصداقی علیه شاعر درگذشتهٔ کرد، ماموستا جلال ملکشاه برآشفته و درهم‌ریخته‌اند می‌رسانیم که این امر قبل از هر چیز یک موضوع امنیتی و ترفند وزارت اطلاعات رژیم برای سفیدسازی مزدور ایرج مصداقی است و با این شیوه می‌خواهد القاء کند که او نه فقط مأمور رژیم نیست بلکه هر کس را که با رژیم همکاری کرده باشد افشا می‌کند!

با تسلیت به بستگان و دوستداران ملکشاه و صرف‌نظر از مواضع سیاسی، مطمئن باشید که شاعر و ضعف و قوت او اصل موضوع نیست. هدف اصلی، سفید کردن یک دستیار افشاشدهٔ لاجوردی برای مصادره و ملوث کردن جنبش دادخواهی و جاسازی نمودن او در تلویزیون‌های فارسی‌زبان با عناوین غلط‌انداز تحلیلگر و فعال حقوق‌بشر است. والا در موضوع قتل‌عام زندانیان سیاسی نیازی به زهر ریختن مصداقی علیه عفو بین‌الملل هم نبود. شورای ملی مقاومت اعلام کرده است «یقه گرفتن از عفو بین‌الملل به‌خاطر پیگیری و گزارش کردن حقایق، پیش بردن خط و انجام مأموریت برای وزارت اطلاعات آخوندها و آمران و عاملان قتل‌عام است»(۲۱شهریور ۹۹).

در خصوص عناوین غلط‌انداز، مصطفی تاجزاده، معاون سیاسی وزارت کشور رژیم در دولت آخوند خاتمی، شیوهٔ «صدور اپوزیسیون قلابی» به خارج کشور در لباس «کارشناس» در «فلان شبکه یا دانشگاه یا اندیشکده» توسط بازجویان وزارت اطلاعات را بازگو کرده است(آپارات ۱۰فروردین ۹۷).

در موضوع سفیدسازی مصداقی در ماجرای دژخیم بازداشت شده در سوئد، کمیسیون امنیت و ضدتروریسم در اطلاعیه ۲۴آبان ۱۳۹۸ با انتشار نوارهای صوتی آخوند مقیسه‌ای و آخوند رازینی، سناریوی وزارت اطلاعات را برملا کرده است. در این سناریو بایستی سابقهٔ سفرهای حمید نوری به سوئد و سوابق او در دادگاه و در اطلاعات و در نزد پلیس سوئد و هم‌چنین موضوع دخترخوانده و خلبانی که دخترخوانده را طلاق داده بود، پوشیده باقی می‌ماند تا دستگیری حمید نوری‌ تر و تازه و از کشفیات مزدور مصداقی جلوه کند.

۱۴۰۴زندانی سیاسی در مورد نقش ایرج مصداقی «در راستای اهداف وزارت اطلاعات رژیم آخوندی و مزدوری برای آن» گواهی داده‌اند. او باید در دادگاه در کنار دژخیم حمید نوری بنشیند و تمام آنچه را که در گشت‌های دادستانی و در همکاری با لاجوردی و مأموریت‌ٰهای بعدی تا امروز انجام داده است، بازگو کند و به سؤالاتی که تاکنون در مورد آنها «رگ گردن کلفت کرده» پاسخ دهد. مبارزان و مجاهدان «سر موضع»، نه می‌بخشند و نه فراموش می‌کنند.

شورای ملی مقاومت

کمیسیون امنیت و ضدتروریسم

۱۳ آبان۹۹ (۳نوامبر ۲۰۲۰)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2de19818-b983-4cc8-ba61-51125d202fcd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات