728 x 90

ترس و وحشت رژیم از وجود هر نوع سلاح در دست مردم!

ترس و وحشت رژیم از وجود هر نوع سلاح در دست مردم
ترس و وحشت رژیم از وجود هر نوع سلاح در دست مردم

سرکرده نیروی سرکوبگر انتظامی در تهران بزرگ روز جمعه ۲۳آبان در گفتگو با خبرگزاری جوان رژیم گفت: «مبارزه با هر گونه حمل و استفاده از سلاح جزء اولویتهای پلیس است».

حسین رحیمی افزود: «مبارزه با سلاح و برخورد با کسانی که به هر شکلی از آن استفاده می‌کنند، جزء اولویتهای برخوردی پلیس است و ما به‌طور جد با آن برخورد خواهیم کرد. در این میان حتی اگر یک تیر مشقی هم شلیک شود، پلیس حساسیت ویژه‌یی داشته و با آن برخورد خواهد کرد».

این سرکرده نیروی انتظامی هم‌چنین بر بکارگیری همه ارگانهای سرکوب در کنترل و جمع‌آوری سلاح تأکید کرد و گفت: «در فضای مجازی هم پلیس کنترل می‌کند و این موضوع نه فقط برعهده پلیس فتای ما، برعهده پلیس امنیت و پلیس آگاهی و ... نیز گذاشته شد و با این موارد به جد برخورد می‌شود».

لازم به یادآوری است که روز یکشنبه ۱۸آبان اعلام شد، طرح تشدید مجازات تهدیدکنندگان مردم چندی پیش در جلسه علنی مجلس اعلام وصول شد و قرار است به‌زودی در مجلس مورد بررسی قرار گرفته و به‌رای گذاشته شود.

در این طرح تأکید شده است کسانی که به‌هر شکل از انحا با سلاح سرد و یا سلاح گرم... مرتکب جرم و جنایت می‌شوند، به‌اشد مجازات محکوم خواهند شد... و خارج از نوبت حتی در روزهای تعطیل هم رسیدگی خواهد شد.

در همین رابطه طی یک ماه اخیر به‌طور فزاینده‌ٔ با موارد پی‌درپی کشف سلاح و مهمات در شهرها و مناطق مختلف کشور از بندرعباس تا استان فارس و تا کرج و مازندران و غیره مواجه هستیم که روشن می‌کند طرح مجلس ارتجاع مبنی بر اشد مجازات کسانی که از سلاح سرد یا گرم استفاده کنند، در واکنش به‌چه جریانی است.

رژیم ضدبشری در شرایط انفجاری کنونی و به‌خصوص در سالگرد قیام آبان۹۸، دست به هر اقدامی می‌زند تا مانع هر حرکت احتمالی مردم به جان آمده بشود.

اینکه آخوند جلاد رئیسی روز پنجشنبه ۲۲آبان در همایش دادستانهای رژیم گفت: «به هیچ عنوان مسئله امنیت را نمی شود با آن شوخی کرد و خط قرمز ما است هیچگونه ناامنی قابل تحمل نیست چطور میشود» در وحشت از همین فضای انفجاری جامعه به خصوص در سالگرد قیام آبان است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0b2f7b5b-b7d1-488e-89d9-b953019d75a5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات