728 x 90

ترس و وحشت آخوند عاملی از فعالیت‌های مجاهدین مستقر در آلبانی در رسانه‌های اجتماعی

ترس رژیم از فضای مجازی
ترس رژیم از فضای مجازی

آخوند عاملی دبیر شورای عالی فرهنگی رژیم:

تولیداتی که در آلبانی می‌شود برای رسانه اجتماعی ما

و همه اینها به همدیگر بازنشر می‌کنند

تلویزیونهای ماهواره‌یی خیلی دایره مسمومی دارد

مخالفان تلویزیون درست می‌کنند برای تخریب جامعه است

آخوند سعیدرضا عاملی:

در این فاصله شاهد هستید چقدر فضای مجازی قدرتمند شده است. افزایش ۴۵درصدی در استفاده از اپلیکیشن ها را شاهد بوده‌ایم. رسانه‌های اجتماعی حدود ۵۰درصد افزایش استفاده داشته است. لذا زندگی را غیرطبیعی کرده است. ما جمعیت در حال گذار هستیم. یکی از نشانه‌های در حال گذار بودن ما همین توسعه دسترسیهای ما به دیگران است، هم از طریق تلویزیونهای ماهواره‌یی که خیلی هم دایره مسمومی دارد، یعنی مخالفان جمهوری اسلامی که تلویزیون درست می‌کنند، تلویزیون‌شان برای تخریب جامعه است تا بتوانند مسیر اجتماعی ایران را تغییر دهند. با نیت کمک به مردم ایران برنامه‌های خود را تدوین نکرده‌اند و هم دسترسی به فضای مجازی افزایش یافته است.

فضای مجازی یک بازبودگی را در جامعه ایجاد می‌کند که جامعه در حالت انتقال قرار می‌گیرد. در دوره انتقال بسیاریها نمی‌توانند بیان کنند چه وضعیت متعینی ایجاد شده است. سازمانهای بیرون ایران، جامعه ایران را مهندسی می‌کنند. در واقع مهندسی فرهنگی از بیرون ایران به‌صورت جدی‌تری دنبال می‌شود همین رسانه‌های اجتماعی را شما نگاه بکنید، اون تولیداتی که در آلبانی می‌شود برای رسانه اجتماعی (قطع صوت) بهمدیگر باز نشر می‌کنند (تلویزیون شبکه پنج رژیم ۱۴آذر ۹۹)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7c5612b7-1241-4c25-84e9-757fd35a0957"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات