728 x 90

تذکرات پاسدار قالیباف برای مهار بحران درونی اعضای مجلس ارتجاع

تذکرات پاسدار قالیباف در مجلس ارتجاع
تذکرات پاسدار قالیباف در مجلس ارتجاع

مجلس ارتجاع روز دوشنبه ۵آبان شاهد تذکرات پاسدار قالیباف درباره حرفهای خامنه‌ای برای مهار بحران درونی و دهنه زدن به اعضای افسار گسیخته مجلس رژیم بود. در عین حال، درگیریها بر سر اوضاع بحرانی اقتصاد و گرانی، همراه با توسری زدن به روحانی، ادامه یافت:

پاسدار قالیباف رئیس مجلس ارتجاع: اطمینان دارم که همه نمایندگان محترم از این پس حرف‌هایی که مردم به آنها می‌زنند و گلایه‌های مردم از مسئولان اجرایی را در سینه خود محفوظ می‌دارند و دولت را از طریق نقد صریح و دلسوزانه، نظارت و کنترل بر بودجه و اجرای قوانینی که معطل مانده است یا خلاف قانون عمل می‌شود، به مجلس و مردم پاسخگو می‌کنند.

آخوند نقدعلی: سؤال و استیضاح حق مجلس است اما توهین خیر! عرضه می‌داریم اماما خطاب به مقام معظم رهبری ما به امر شما تمکین می‌کنیم اما به ریاست جمهور هم می‌گوییم اگر توهین به شما ممنوع است، توهین به ساحت مقدس معصومین به طریق اولی ممنوع تر است (ترانزیشن) این لطف امام جامعه که ضربه‌گیر اعتراضات مردمی شد و خود را سپر بلای تو کرد جناب رئیس‌جمهور محترم اگر امروز امام جامعه وارد شد این (بدلیل اتمام وقت میکروفن قطع شد)

مهدی زاهدی: مقام معظم رهبری بیشترین اختیارات را بر اساس قانون اساسی و اصل ولایت فقیه به دولت آقای روحانی داده اما کمترین بهره را دولت از آن برده است. شورای همکاری اقتصادی سران سه قوه تشکیل شده اما در همین دوران مشاهده می‌کنیم که قیمت ارز، طلا، مسکن، خودرو، لوازم خانگی، غذا و دارو چندین برابر شده است. کجای کار می‌لنگد

کاظم دلخوش: در ارتباط با رسوب کالاها در گمرکات کشور از ۱۱۰هزار به ۱۸۰هزار رسیده آخر آن کالاها اگر نیاز نبود چرا اجازه دادند این کالاها بیاید داخل کشور یک تیمی را تشکیل بدهید بروند بررسی بکنند بابا این سویا و ذرت و اینها فاسد شد الآن قیمت مرغ رفت بالا ۲۵تومان ۲۶تومان لااقل اینها را باید به دادش یک تیمی را هیأت رئیس تشکیل بدهد بررسی بکنند.

غلامرضا شریعتی: حال سؤال این است که با توجه به شرایط موجود جامعه که بیکاری لجام‌گسیخته در جامعه وجود دارد و جوانان عزیز برای تأمین اشتغال دچار سردرگمی هستند برنامه دولت چیست؟

امروزه اقشار محروم از تأمین نیازهای اساسی و اولیه خویش از جمله مسکن، بهداشت و امکانات لازم برای تشکیل خانواده دچار مشکلات اساسی هستند برنامه دولت در این رابطه چیست؟

مردم از نمایندگان خود می‌پرسند این نابسامانی اقتصادی در زمینه افزایش قیمت کالاها کی به پایان خواهد رسید و برنامه دولت برای بهبود وضعیت چیست؟

مردم از ما سؤال می‌کنند اگر در حال حاضر دولتی به‌عنوان تدبیر و امید نداشتیم وضعیت اقتصادی از شرایط فعلی بدتر می‌شد؟

قادری: دولت در طول سالهای گذشته مثل چوپان دروغگو عمل کرده و این‌قدر به‌اصطلاح قرار و وعده گذاشته هیچ‌کدام از وعده‌هایش را عمل نکرد و امروزه یک ذهنیت بدی در بین نمایندگان چه مجلس نهم چه دهم چه یازدهم شکل گرفته (سایت خانه ملت (رژیم) ۵ آبان۹۹)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0e3558a5-b15f-441c-99b3-29d007cadbca"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات